کد خبر : 1637422 | 27 شهریور 1398 ساعت 13:23 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

سابقه جنجالی داور آلمانی در لیگ قهرمانان

جنجال‌های بریش؛ از اخراج رونالدو تا عصبانی کردن کلوپ

فلیکس بریش داور بازی دیشب لیورپول و ناپولی که با گرفتن یک پنالتی جنجالی به سود ناپولی اعتراض شدید لیورپولی‌ها را برانگیخت سال گذشته هم کریس رونالدو را در اولین بازی اش برای یوونتوس در چمپیونزلیگ اخراج کرده بود.

جنجال‌های بریش؛ از اخراج رونالدو تا عصبانی کردن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، الکس بریش داور بازی دیشب لیورپول و ناپولی که در دقیقه 82 این بازی به سود ناپولی در سوت خود دمید و به دلیل خطای اندی رابرتسون روی بازیکن ناپولی اعلام پنالتی کرد تا دریس مرتنز هشت دقیقه به پایان بازی دروازه شاگردان کلوپ را باز کرده و روند بازی را به سود تیم ایتالیایی برگرداند سابقه تصمیمهای جنجال‌برانگیز مهم دیگری هم در کارنامه دارد.

 

بریش سال گذشته زمانی جنجالی شد که در اولین بازی کریستیانو رونالدو در چمپیونزلیگ با پیراهن یوونتوس او را از زمین اخراج کرد و به دلیل این تصمیم خود بسیار جنجالی شد و در معرض توجه قرار گرفت.

 

1435334

 

در آن بازی که یوونتوس در زمین والنسیا به مصاف این تیم رفته بود، خرید جدید خود را برای اولین بار با پیراهن این تیم در یک بازی لیگ قهرمانان می‌دید. در دقیقه 29 بازی رونالدو منتظر یک ارسال از طرف ساندرو بود. بعد از ارسال بازیکن یوونتوس، او با مدافع کلمبیایی والنسیا جیسون موریو وارد محوطه جریمه والنسیا شد و جیسون  موریو خود را به زمین انداخت.

 

رونالدو که از تمارض مدافع کلمبیایی که موقعیت را از او گرفته بود به شدت عصبانی بود به سمت موریو رفته و موهای او را کشید. بعد از این صحنه فلیکس بریش بازی را متوقف کرده و بعد از مشورت با داور پشت دروازه رونالدو را از زمین اخراج کرد. اخراج رونالدو در اولین بازی چمپیونزلیگی او با پیراهن یوونتوس بسیار خبرساز و جنجالی شد و حتی گفته می‌شد ممکن است رونالدو به خاطر این حرکت دو بازی محروم شده و بازی بسیار حساس یوونتوس مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد را از دست بدهد که البته این اتفاق نیفتاد و رونالدو در اولدترافورد بازی کرد.

 

1435336

 

فلیکس بریش داور کم‌سابقه‌ای نیست، هر چند با توجه به چند تصمیم پر سر و صدا یکی از داورهای جنجالی اروپا به حساب می‌آید. بریش داوری فینال چمپیونزلیگ 2017 بین رئال مادرید و یوونتوس که در کاردیف برگزار می‌شد را هم در کارنامه دارد.  

 

دیدگاه‌ها