کد خبر : 1637559 | 27 شهریور 1398 ساعت 22:57 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

واران: به امباپه گفتم برابر رئال استراحت کن!

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید ابراز امیدواری کرد کیلیان امباپه روزی راهی رئال مادرید شود.

واران: به امباپه گفتم برابر رئال استراحت کن!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن، مهم ترین پروژه رئال مادرید در تابستان سالهای آتی باشد و رافائل واران نیز مدعی شد همیشه از این باشگاه به نیکی در مقابل امباپه یاد کرده و علاقمند به انتقال او به برنابئو است.

 

1435472

 

رافائل واران گفت: "من همیشه چه در تیم ملی و چه در باشگاه، علاقمندم با کیلیان امباپه همبازی باشم. من از کیفیت امباپه باخبرم و می دانم که او یک بازیکن بزرگ است. امباپه این فصل را در پاریس می گذراند اما ما نمی دانیم فصل بعد در مورد رئال مادرید چه اتفاقی خواهد افتاد. اما اگرچه خود امباپه هم می دانست، من فقط نکات خوبی را در مورد رئال مادرید به او می گویم.

 

ما در جریان استراحت بازی های یکدیگر را دیدیم و به امباپه گفتم که بهتر است در بازی مقابل ما استراحت کند. امباپه  بازیکن خارق العاده ای است و من بهترین آرزوها را برای او دارم، اما چه امباپه بازی کند چه نه، رئال مادرید امشب همه تلاش خود را برای شکست پاری سن ژرمن انجام خواهد داد. آنها نیز مثل ما هنوز هم ریتم خود را پیدا نکرده اند، اما پی اس جی هنوز هم تیمی بسیار قدرتمند بوده و هر تیمی کلید بازی را پیدا کند برنده خواهد شد."

دیدگاه‌ها