کد خبر : 1637597 | 28 شهریور 1398 ساعت 02:44 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: تردیدی نسبت به بازیکنانم ندارم

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی از عملکرد تیمش مقابل شاختار دونتسک رضایت دارد.

گواردیولا: تردیدی نسبت به بازیکنانم ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها امشب موفق شدند در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با سه گل مقابل شاختار به برتری دست یابند. با توجه به بحران مصدومیت خط دفاعی سیتی، امشب فرناندینیو کنار نیکلاس اوتامندی در قلب خط دفاعی بازی کرد و پپ گواردیولا از عملکرد وی رضایت دارد.

 

پپ گواردیولا گفت: "همه بازیکنان سیتی فوق العاده بودند. ما لیگ قهرمانان را با یک نتیجه قابل توجه و عملکرد خوبی شروع کرده ایم و این روند بهتر از سال گذشته که اولین بازی را باختیم بوده است. شروع فصل با سه امتیاز خارج از خانه خیلی مهم است و حالا رسیدن به مرحله یک هشتم در دستان خود ماست.

 

1423893

 

ما در هشت ماه اخیر تنها در یک بازی مغلوب شده ایم و نمی توانم به بازیکنانم تردید داشته باشم، من از اینکه سرمربی چنین بازیکنانی هستم خوشحالم. زمانی که پیروز می شوید سرمربی تصمیمات درستی گرفته و هنگام شکست تصمیمات اشتباهی گرفته شده است.

 

حضور فرناندینیو در قلب خط دفاعی؟ ما در قلب خط دفاعی مشکل داریم اما در سایر پست ها بازیکنان خوبی داریم. من از عملکرد فرناندینیو امروز راضی هستم و از زمانی که من اینجا بوده ام فرناندینیو بازیکن سیتی بوده است.

 

حالا مردم شروع می کنند به عملکرد فرناندینیو نگاه کنند. اگر فصل قبل فرناندینیو نبود ما نمی توانستیم آنگونه لیگ برتر را فتح کنیم و او می تواند در دو یا سه پست مختلف بازی کند."

دیدگاه‌ها