کد خبر : 1637886 | 29 شهریور 1398 ساعت 16:30 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

تعریف و تمجید خاص کلوپ از آبی ها

کلوپ: این چلسی من را یاد دورتموند خودم می اندازد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری بازی حساس مقابل چلسی به تمجید از تیم فرانکی لمپارد پرداخت و گفت که به یاد بوروسیا دورتموند خودش افتاده است.

کلوپ: این چلسی من را یاد دورتموند خودم می اندازد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی و لیورپول که هر دو این هفته بازی های خود در لیگ قهرمانان را واگذار کرده اند، یکشنبه در استمفورد بریج به مصاف هم خواهند رفت. لیورپول با 5 برد متوالی صدرنشین لیگ برتر است و چلسی هم با هشت امتیاز در رده ششم قرار گرفته است.

چلسی که به دلیل محرومیت از خرید بازیکن نتوانست بازیکنی جدید در تابستان به خدمت بگیرد، با بهره گرفتن از ستاره های جوانی چون تامی آبراهام و جیسون مونت، طراوت خاصی در فصل جاری داشته است و بازی های جذابی از این تیم شاهد بوده ایم. مونت و آبراهام زوج خطرناکی تشکیل داده اند و هر دو احتمالا به زودی در خط حمله تیم ملی انگلیس نیز کنار هم به میدان خواهند رفت.

 

 

1435899

 

 

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با چلسی گفت:« چلسی واقعا تیم هیجان انگیزی است و من را به یاد بروسیا دورتموند خودم می اندازد. زمانی که ده سال پیش تیمی کاملا جوان و حتی جوان تر از این تیم چلسی در اختیار داشتم. مردم می گویند این ها چقدر جوان هستند ولی آنها به این دلیل در چلسی فیکس هستند که بسیار باکیفیتند. صرف جوانی نمی توان در چلسی فیکس شد. چلسی پولیشیچ را با 60 میلیون یورو خریده است اما همین حالا آبراهام و مونت نیز ارزشی مشابه پولیشیچ دارند. هر دو از نظر من الان 60 میلیون یورو قیمت دارند البته ممکن است حتی بیشتر هم باشد. هادسن اودوی که فصل گذشته در چلسی درخشید و الان مصدوم است نیز همین قدر ارزش دارد.»

 

 

1435898

 

 

تامی آبراهام اگر برابر لیورپول دبل کند، می تواند به رکورد لوئیس سوارز دست یابد. سوارز زمانی که در لیورپول بود، در 4 بازی متوالی توانسته بود دو گل به ثمر برساند. حضور قرضی او و مونت در استون ویلا و دربی کانتی از حیث تجربه بسیار به کمک آنها آمده است.

 

کلوپ در این رابطه گفت:« اگر باشگاهی در دنیا باشد که بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به آن ضربه ای نزده باشد، احتمالا چلسی است. آنها در سال های اخیر بازیکنان جوانی را جذب کرده و به تیم های دیگر قرض داده اند و این سیاست حالا به خوبی جواب داده است. آبراهام فصل گذشته 20 گل زد و اینطور نیست که در چلسی گل زدن را یاد گرفته باشد. آبراهام و مونت در تیم های دیگر به تجربیات شان اضافه کردند.»

 

کلوپ در تمجید از فرانکی لمپارد هم گفت:« او واقعا خوب کار کرده است البته وظیفه من نیست که در مورد مربی یک تیم دیگر صحبت کنم ولی او تیمی هیجان انگیز را ساخته است. آنها در دو بازی گذشته دو سیستم مختلف را امتحان کرده اند؛ در حالی که در مقطع شلوغی از فصل هستیم و این جالب توجه است. قبلا هم این را گفته ام و شاید فکر کنید تمجید من از لمپارد به  خاطر احترامی است که برای او قائلم اما من حقیقت را می گویم. او در دربی کانتی فوق العاده کار کرد و از کاری که در چلسی تا به اینجا انجام داده، شگفت زده نشده ام.»

 

 

1434186

 

 

 

دیدگاه‌ها