کد خبر : 1637900 | 29 شهریور 1398 ساعت 17:48 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی:

می خواهم ایتالیا هم مثل ناپولی بازی کند

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا شیفته سبک بازی هجومی ناپولی شده است.

می خواهم ایتالیا هم مثل ناپولی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی یکی از معدود تیم های ایتالیایی است که با سبک هجومی فوتبال بازی می کند. در زمان مائوریتزیو ساری این مساله نمود بیشتری هم داشت و حالا با کارلو آنچلوتی نیز این فلسفه ادامه دارد. ناپولی سه شنبه شب توانست لیورپول را در هفته اول لیگ قهرمانان با دو گل شکست دهد و قهرمان فصل گذشته را سورپرایز کند.

 

 

1431130

 

 

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا در مصاحبه با نشریه ایل ماتینو گفت:« تحت‌تأثیر روحیه هجومی ناپولی قرار گرفتم و این چیزی است که من از بازیکنانم در تیم ملی ایتالیا می‌خواهم. در ابتدا وقتی ترکیب ناپولی برای تقابل با لیورپول را دیدم، با خودم فکر کردم که کارلتو ممکن است با مهاجمانی که در زمین دارد، به مشکل بخورد اما اینطور نشد و ناپولی با شایستگی به پیروزی رسید. آن دیدار، جنگ شجاعت بود که کارلتو در آن پیروز شد.»

 

مانچو به تمجید از لورنزو اینسینیه نیز پرداخت و گفت:« اینسینیه همیشه در تیم ملی ایتالیا خوب کار می‌کند اما در ناپولی هم بازیکن تأثیرگذاری است. از دید من لورنزو مناسب بازی در پست بال چپ است. او بازیکنی هجومی است و باید سعی کند کمتر در کارهای دفاعی شرکت کند که انرژی‌اش را هدر ندهد.»

 

 

1412463

 

دیدگاه‌ها