کد خبر : 1637918 | 29 شهریور 1398 ساعت 18:45 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

پابلو زابالتا:

داشتن دی بروین آرزوی هر تیمی است

پابلو زابالتا، بازیکن آرژانتینی سابق باشگاه منچستر سیتی، در مصاحبه ای به تمجید از عملکرد کوین دی بروین، هافبک بلژیکی سیتیزن ها، پرداخت.

داشتن دی بروین آرزوی هر تیمی است


به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستر سیتی در حالی در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با سه گل مقابل شاختار به پیروزی رسید که کوین دی بروین، هافبک بلژیکی این تیم، در این بازی نیز موفق به ارسال یک پاس گل برای گابریل ژسوس برزیلی شد تا عملکرد خیره کننده خود طی هفته های اخیر را تداوم ببخشد. در همین مورد پابلو زابالتا، مدافع آرژانتینی سابق منچستر سیتی، در مصاحبه ای به تمجید از عملکرد این ستاره بلژیکی پرداخت.

 

1424544


زابالتا ابتدا صحبت های خود را با تمجید از عملکرد دی بروین در بازی با شاختار آغاز کرد و گفت: "دی بروین در این بازی، بر خلاف گذشته که در خط هافبک به کار گرفته می شد، کمی به جلو تر نفوذ کرد و توانست تاثیر شگرفی در بازی هجومی سیتی داشته باشد. او در بازی با شاختار در پست متفاوتی به کار گرفته شد و به نوعی یک مهاجم جلو زن بود که اتفاقا در این پست نیز موفق عمل کرد. او یک بازیکن فوق العاده است که داشتنش آرزوی هر تیمی است."


زابالتا در ادامه عنوان کرد:" دیدن بازی دی بروین واقعا لذت بخش است. به نظر من او تنها بازیکن بی رقیب در ترکیب سیتی است که هیچ جایگزینی ندارد."


دی بروین در فصل جدید لیگ برتر نیز عملکردی خیره کننده از خود به جای گذاشته و تا به اینجا موفق به ثبت یک گل و پنج پاس گل شده است.

دیدگاه‌ها