کد خبر : 1638035 | 29 شهریور 1398 ساعت 22:40 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم بیشتر از سه گل بزنیم

کمالوند: شهرهای نفت‌خیز غیر از فوتبال چیزی ندارند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با حضور در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل سایپا اعلام داشت که این برد را به هوادار فقیدشان تقدیم میکند .

کمالوند: شهرهای نفت‌خیز غیر از فوتبال چیزی ندارند

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در یک دیدار پرگل توانست تیم فوتبال سایپا را با نتیجه سه بر دو شکست دهد تا با 5 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی  قرار گیرند . فراز کمالوند  سرمربی پارس بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل سایپا با دسته گل  در نشست خبری حاضر شد و آن را به خبرنگاران تقدیم کرد، سپس گفت: «جا دارد قبل از هر چیز از مسئولان شهر جم و استان بوشهر تشکر کنم. خدا را شکر میکنم که در دومین بازی خانگی برد خوبی به دست آوردیم و تماشاگران حاضر در ورزشگاه لذت بردند. میتوانستیم بیش از 3 گل بزنیم. وقتی سه بر صفر شد بازیکنان ما فکر کردند بازی تمام شده و در حملات از روی شکم سیری بازی کردند. این برد را به هوادار فقید تقدیم میکنیم.»


وی افزود: «باشگاه درصدد است که مراسمی برای این تماشاگر خوب و فقیدمان بگیریم. »


سرمربی پارس جنوبی جم  در مورد اعتراض سرمربی سایپا به داوری مسابقه و اینکه پنالتی درست نبوده، گفت: «هفته گذشته در سیرجان دوستان جنجال به راه انداختند و گفتند پنالتی درست نبوده و دنده بازیکن ما شکسته است خوشبختانه این بازیکن بازی کرد. داور پنالتی گرفت و او یک سال و نیم بود که رباط پاره کرده بود و بازی سنگین را خیلی خوب قضاوت کرد به او تبریک میگویم. بازی پرسپولیس را باختیم و گردن کسی نینداختیم و داوری خیلی خوب بود. مثل بازی با گلگهر که در آن بازی وحید کاظمی خوب سوت زد. فکر میکنم دوستان کم لطفی کردند.»

 

سرمربی پارس جنوبی با تمجید از محمد ابراهیمی تاکید کرد: «محمد 40 روز تمرین نتوانست بکند، او مصدوم بود. در سیرجان فوقالعاده بازی کرد. سایپا بازی مستقیم انجام میداد و یک مقدار از جذابیت بازی روی زمین کم شده بود. محمد صد درصد سلامتش را به دست نیاورده است. امروز در غیاب خالقیفر خوب بازی کرد. نوع بازی تیم هواداران را راضی کرد. امیدوارم در بازی بعدی هم به این خوبی بازی کنیم.»


کمالوند در مورد درگیری و اعتراض به داور گفت:« حریف به داور اعتراض کرد. داور کاری نکرد که بخواهیم به او اعتراض کنیم. داوری هیچ مشکلی نداشت. باید بفهمیم که من هم یک انسان هستم و من هم ممکن است تعویض اشتباه بکنم. باید ادب را رعایت کنیم و با هر سوت داور اعتراض نکنیم در بازی با ذوبآهن هم حقمان در داوری خورده شد. برای برگزاری مسابقه من مربی، داور، نیروی انتظامی و یگان ویژه همه باید وظایف خودشان را انجام بدهند و فکر می کنم این رفتارها کنار زمین درست نیست.»


وی در مورد اعتراض تماشاگران به وزیر نفت گفت:« باید در مورد زنگنه وزیر نفت انصاف را به خرج بدهیم. 8-9 سال پیش نمایندگان قانونی را تصویب کردند که نمیتوان به تیمهای لیگ برتری کمک کرد. نمی‌دانم نمایندگان این مطالبی که تصویب کردند را نخواندند که حالا همه نمایندگان به وزیر می‌گویند به تیم‌ها کمک کنید! البته مگر اینجا  سینما و شهربازی مدرن هست؟! نفت و گاز مال اینجاست و هزینه هم باید اینجا باشد و نصف خیابان ها هنوز آسفالت نشده و این شهرهای نفت‌خیز به جز فوتبال چیزی ندارند. من در تهران زندگی می‌کنم. دور خانه ما چندین بیمارستان هست. عدالت باید همه جا باشد. اگر هر بازی فقط چهار ساعت تماشاگران را سرگرم کند، همان چهار ساعت و 40 هزار نفری که در شهرهای نفت خیز به ورزشگاه بروند 40 هزار نفر را در چهار ساعت ضرب کنید تا ببیند فوتبال چه اوقات فراغتی پر می‌کند. به آقای چراغی  مدیر تیم گفتم بلیت‌ها را تا جایی که می‌توانید ارزان کنید. دو شب پیش خانه هوادار مرحوم رفتیم در یک روستای محروم بود. چسبیده به پالایشگاه باید وضع  اینگونه باشد.»

 

وی درهمین ارتباط افزود:« وزیر نفت بچه اینجا نیست اما نمایندگان این مناطق چرا چنین مصوبه‌ای را تصویب می‌کنند الان همه بچه‌های 15 و 16 ساله مقابل رختکن ما خوشحال بودند. باید قبل از ایراد به وزرا از نمایندگان بخواهیم که این مصوبه را لغو کنند تا چراغ فوتبال خاموش نشود بخصوص در مناطق محروم!

دیدگاه‌ها