کد خبر : 1638070 | 30 شهریور 1398 ساعت 01:10 | 214.4K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی قهرمانی جهان و ویژه‌برنامه دربی؛

از آزادی تا نورسلطان؛ یکشنبه جذاب را با آنتن باشید

اپلیکیشن و سایت «آنتن» عصر امروز مسابقات حساس کشتی آزاد قهرمانی جهان و همینطور دیدار مهم استقلال و پرسپولیس را همراه با ویژه برنامه تحلیلی به صورت مستقیم پخش خواهد کرد.

از آزادی تا نورسلطان؛ یکشنبه جذاب را با آنتن باشید

به گزارش "ورزش سه"، آنتن که IPTV و اپلیکیشن مرجع ورزشی علاقه‌مندان به ورزش به شمار می‌رود، همه روزه به پخش مهم‌ترین مسابقات و رویدادهای ورزشی ایران و جهان می‌پردازد. در همین راستا، از ابتدای شروع مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان و سپس رقابت‌های کشتی آزاد در نور سلطان قزاقستان، آنتن اقدام به  پخش مستقیم این رقابت‌ها کرده و امروز هم ساعات پایانی این رقابت‌ها را به صورت مستقیم پخش می‌کند.

 

مسابقاتی که نمایندگان ایران در آن حضور دارند، از طریق شبکه‌های اجتماعی مربوط به «ورزش سه» و «آنتن» برای مخاطبان اطلاع‌رسانی شده و آنها می‌توانند به سادگی و با استفاده از این پلت‌فرم پخش زنده رقابت‌های ورزشی، این مسابقات کشتی را تماشا کنند.

 

 علاوه بر آخرین روز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، امروز یک رویداد مهم در داخل ایران برگزار می‌شود و آن دربی پایتخت است. تقابل سنتی دو تیم پرهوادار استقلال و پرسپولیس امروز از ساعت 16 با سوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. این دیدار حساس و پراهمیت هم به صورت زنده و مستقیم از تلویزیون اینترنتی آنتن پخش می‌شود. همچنین قبل از شروع این دیدار و از ساعت 15، برنامه تحلیلی ویژه دربی پایتخت از آنتن پخش خواهد شد. در این ویژه برنامه، دو مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در دوره کارلوس کی‌روش، به آنالیز دقیق سرخابی ها قبل و بعد از بازی خواهند پرداخت.

 


آنتن، ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی گیران باقی مانده ایران در مسابقات قهرمانی جهان و همچنین آرزوی یک دربی جذاب و تماشاگرپسند، از شما عزیزان دعوت می‌کند عصر یکشنبه ورزشی و پرهیجان خود را با این تلویزیون اینترنتی سپری کنید.

دیدگاه‌ها