کد خبر : 1638190 | 30 شهریور 1398 ساعت 15:55 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

از بازگشت به رئال پشیمان نیستم

زیدان: استعفا نمی دهم؛ مورینیو هم آزارم نمی دهد

زین الدین زیدان سرمربی رئال می‌گوید که از سوی سران باشگاه مورد تردید قرار نگرفته ولی تاکید کرد که شایعات بازگشت مورینیو نیز او را آزار نمی‌دهد.

زیدان: استعفا نمی دهم؛ مورینیو هم آزارم نمی دهد

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک شروع نه چندان قابل قبول از سوی رئال در فصل جاری، حالا گفته می‌شود که عملکرد زیدان مورد تردید سران باشگاه قرار گرفته است و در صورت ادامه این روند، احتمال اخراج او نیز وجود دارد. رئال از 4 بازی اول لالیگا دو برد و دو تساوی کسب کرده ودر اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز برابر پی اس جی متحمل شکست سنگین 3-0 شد. همین شکست باعث شد تا انتقادات از زیدان به اوج خود برسد و شایعاتی مبنی بر بازگشت مورینیو به گوش می رسد.

رئال فرداشب در سانچس پیسخوان باید برابر تیم قدرتمند و صدرنشین سویا قرار بگیرد و یک شکست دیگر قطعا انتقادات از زیدان را بیشتر نیز خواهد کرد.

 

 

1436307

 

 

سرمربی فرانسوی در نشست خبری این بازی گفت:« در یک زمین دشوار و برابر تیمی قدرتمند باید به میدان برویم. آنها این هفته‌ها خوب بازی می‌کنند و برای ما چالش خوبی خواهد بود. آماده مصاف با سویا هستیم.»

 

توان برای ادامه کار در رئال:« قطعا همینطور است و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. اخبار بیرونی تحت تاثیرم قرار نمی‌دهند. در خودم توانایی لازم برای ادامه کار را می بینم و هرگز شانه خالی نمی‌کنم. تا آخرین دقیقه و تا زمانی که به من فرصت کارکردن بدهند، به تلاشم ادامه می‌دهم. معتقد نیستم که از سوی باشگاه زیر سوال رفته باشم.»

 

شایعه بازگشت مورینیو:« واقعیت را می گویم؛ این شایعات آزارم نمی‌دهند. اینکه از مورینیو حرف می‌زنند، باعث آزار من نمی‌شود.»

 

 

1433613

 

 

احتمال استعفا:« به استعفا فکر نمی‌کنم. تنها تمرکز و مشغولیت ذهنی من بازی فردا برابر سویا است. شما اینجا هستید تا از من در مورد بازی فردا سوال کنید. در مورد شایعات، من کنترلی ندارم و فقط کارم را انجام می‌دهم.»

 

استراحت و مرخصی زیاد به بازیکنان:« پس از بازی با پی اس جی باید به بازیکنان مرخصی می‌دادم. در 21 روز هفت بازی داریم و پنجشنبه باید استراحت می‌کردند.»

 

بازگشت به رئال در ماه مارس:« پشیمان نیستم. تصمیم گرفتم برگردم چون خودم را برای شروع یک پروژه جدید آماده می‌دیدم. حالا اینجا هستم و در تلاش برای رسیدن به هدف‌های از پیش تعیین شده. برای رسیدن به اهدافمان باید همه باهم متحد باشیم.»

 

جذب هافبک در نقل و انتقالات:« فن دبیک و اریکسن؟ این موضوعی مربوط به باشگاه است. این تیمی است که در اختیارم است و با همین‌ها به رقابت ادامه می‌دهیم.»

 

 

1434111

 

 

دیدگاه‌ها