کد خبر : 1638206 | 30 شهریور 1398 ساعت 16:40 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب گواردیولا به ادعای ساموئل اتوئو

سامی اتوئو ستاره کامرونی سابق بارسا و اینتر مدعی شده است که قصد دارد به اولین مربی آفریقایی تبدیل شود که لیگ قهرمانان را فتح می‌کند.

واکنش جالب گواردیولا به ادعای ساموئل اتوئو

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو که در دوران فوتبالش با بارسا و اینتر به افتخارات زیادی رسیده، هفته گذشته رسما از فوتبال خداحافظی کرد. اتوئو با بارسا و اینتر توانست دو سال متوالی قهرمان چمپیونزلیگ شود و ادعا کرد که هدفش این است که به عنوان مربی هم بتواند این عنوان را به دست بیاورد.

اتوئو که سابقه یک فصل بازی زیر نظر گواردیولا را دارد، گفت که سبک بازی تیم‌های پپ را دوست دارد و با همین سبک می‌خواهد به اولین مربی آفریقایی فاتح لیگ قهرمانان بدل شود.

 

 

1389621

 

 

پپ گواردیولا در نشست خبری بازی سیتی و واتفورد و در پاسخ به سوالی در مورد این ادعای اتوئو، به شوخی گفت:« اگر او می‌خواهد تیمش به سبک تیم‌های من بازی کند و قهرمان اروپا شود، ابتدا باید بازیکنی مثل خودش در تیمش داشته باشد.»

 

پپ در مورد بحران مصدومیت در خط دفاعی سیتی گفت:«  لاپورته و استونز نمی توانند ما را همراهی کنند ولی ما به این قضیه به عنوان یک مشکل نگاه نمی‌کنیم. این می تواند یک چالش خوب برای مدافعان میانی دیگرمان باشد. اگر نتوانیم جای خالی آنها را پر کنیم، یک روش دیگر را امتحان خواهیم کرد.»

 

 

1436319

 

 

دیدگاه‌ها