کد خبر : 1638356 | 31 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 97.7K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت رونالدو از جنجال‌های ادامه‌دار بازی با اتلتیکو

رونالدو: آنها احمق هستند و زیادی حرف می‌زنند!

کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ یوونتوس بعد از نقش‌آفرینی مهمش در پیروزی 2-1 این تیم مقابل ورونا به شدت به منتقدینش حمله کرده و از آنها به عنوان احمق یاد کرد.

رونالدو: آنها احمق هستند و زیادی حرف می‌زنند!

به گزارش "ورزش سه"،  یوونتوس دیروز در هفته چهارم سری آ در خانه خود به مصاف هلاس ورونا رفت و با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید تا سه امتیاز مهم بدست آورد. گل‌های یوونتوس در این بازی توسط آرون رمزی و کریستیانو رونالدو به ثمر رسید. گلی که رونالدو در دقیقه 49 از روی نقطه پنالتی برای یووه زد پیروزی این تیم را قطعی کرد.

 

1436517

 

اما کریستیانو رونالدو که در اواسط هفته گذشته و در جریان دیدار یوونتوس و اتلتیکو مادرید با حرکت دستش به سمت هواداران اتلتیکومادرید خبرساز شده و باعث شده بود انتقادات زیادی به او وارد شود، در پایان بازی دیروز فرصت را غنیمت دانست تا به این انتقادها پاسخ دهد. اما پاسخ رونالدو به انتقادات تند و طوفانی بود.

 

رونالدو در جریان تساوی 2-2 یووه و اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا به سمت هواداران رقیب حرکتی با دست انجام داده بود که از آن به عنوان توهین برداشت شد. رونالدو بعد از آن بازی گفت که هدفش بازیکنان اتلتیکو بوده و نه هواداران این تیم. ولی این نتوانست از شدت انتقادها از او بکاهد.

 

1435568

 

به همین خاطر رونالدو بعد از بازی دیروز با ورونا به خبرنگاران گفت:" بعضی دوست دارند زیادی حرف بزنند. مساله این است. آنها احمق هستند و زیادی حرف می‌زنند".

 

دیدگاه‌ها