کد خبر : 1638358 | 31 شهریور 1398 ساعت 10:47 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض به داوری در بازی سرخپوشان – بادران

در پایان دیدار سرخپوشان پاکدشت – بادران تهران که با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت علی نیکبخت سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت اعتراض شدیدی به داور داشت.

اعتراض به داوری در بازی سرخپوشان – بادران

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار سرخپوشان پاکدشت دو بار از حریف خود پیش افتادند اما هر دو بار گل مساوی را دریافت کردند و در نهایت بازی با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت. در این بازی داور یک بار به سود تیم بادران پنالتی اعلام کرد و گل دوم تیم بادران هم در دقیقه 90 بازی به ثمر رسید. این موضوع اعتراض علی نیکبخت را به همراه داشت و او در پایان بازی به وسط زمین رفت تا با داور در این باره صحبت کند. هر چند تصمیمات فنی داور در زمین نهایی است و قابل بازگشت نیست.

 

البته که نمی‌شود به صراحت در مورد اعتراض علی نیکبخت به داور اظهار نظر کرد به خصوص که صحنه‌های داوری بازی‌های لیگ یک مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرد. تا فصل گذشته برنامه لیگ یک از شبکه ورزش به این صحنه‌ها می‌پرداخت و با کمک کارشناسان داوری صحنه‌های مشکوک را تحلیل می‌کرد اما اکنون این برنامه تعطیل شده  است! کادر فنی تیم بادران اما معتقد است پنالتی که داور به سود این تیم اعلام کرده است کاملا درست بوده و حتی کارشناسان داوری می توانند دراین باره به راحتی گفته های آنها را تایید کنند.

 

تیم بادران با مربیگری فرهاد کاظمی تا به این جای کار 12 امتیاز از 6 بازی اندوخته و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می‌رود. تلاش شاگردان علی نیکبخت هم منجر به کسب 8 امتیاز از 6 بازی شده است.

دیدگاه‌ها