کد خبر : 1638365 | 31 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

کریستیانو رونالدو

خستگی یوونتوس بعد از بازی اتلتیکو طبیعی بود

کریستیانو رونالدو بعد از پیروزی 2-1 یوونتوس مقابل ورونا که با گلزنی او از روی نقطه پنالتی همراه بود گفت خستگی یوونتوس بعد از دیدار با اتلتیکو در لیگ قهرمانان طبیعی بوده است.

خستگی یوونتوس بعد از بازی اتلتیکو طبیعی بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیروز در هفته چهارم سری آ به مصاف هلاس ورونا رفت و با اینکه ابتدا با یک گل از مهمانش عقب افتاده بود با گلهای آرون رمزی و گلزنی کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی در نیمه دوم بازی موفق شد حریفش را از پیش رو بردارد و سه امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کند.

 

1436538

 

رونالدو در پایان بازی در گفتگو با رسانه‌ها اعتراف کرد که یوونتوس در این بازی خسته بوده و گفت بعد از دیدار سخت یووه با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا که سه روز قبل از بازی دیشب انجام شده و با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود، خستگی بازیکنان یووه در این بازی طبیعی بوده است.

 

رونالدو در پایان بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:" داور یک پنالتی به نفع ما اعلام نکرد ولی مهم نیست. به نظر من که پنالتی بود".

 

کریستیانو رونالدو در ادامه صحبتهایش گفت:" مهم این است که تیم پیروز شد. ما بعد از بازی‌ مان در چمپیونزلیگ خسته بودیم که بعد از سفری که به مادرید داشتیم و بازی سختی که آنجا برگزار کردیم طبیعی است. ولی ما توانستیم در این بازی به هدف مان برسیم".

 

 

دیدگاه‌ها