کد خبر : 1638553 | 31 شهریور 1398 ساعت 21:33 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

مرحله مقدماتی قهرمانی زیر‌۱۶سال آسیا

صعود مقتدرانه نوجوانان ایران به مرحله نهایی

تیم نوجوانان ایران با پیروزی پرگل در آخرین دیدار مرحله مقدماتی برابر افغانستان و کسب سه پیروزی متوالی، مقتدرانه راهی مرحله نهایی قهرمانی زیر ۱۶سال آسیا شد.

صعود مقتدرانه نوجوانان ایران به مرحله نهایی

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از  سایت  فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال ایران و افغانستان برای تعیین تیم‌ها صعودکننده از گروه سوم مسابقات مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهید حاج بابایی برگزار شد و درنهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان عبدی به پایان رسید.


در این دیدار در دقیقه 18 و روی یک سانتر و اشتباه مدافع افغانستان، توپ به محمد کوشکی رسید و اولین گل ایران را وارد دروازه  حریف کرد.


تلاش نوجوان‌های ایران در ادامه بازی همچنان ادامه پیدا کرد تا اینکه در محوطه جریمه افغانستان روی ایمان دانش خطا شد و از سوی داور اعلام پنالتی شد. یادگار رستمی در دقیقه ۴۴ گل دوم ایران را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


در نیمه دوم یادگاری رستمی در دقیقه ۵۶ پس از پشت سر گذاشتن دو بازیکن و با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه سومین گل ایران را به ثمر رساند.


سپس روی حمله افغانستان و توپ‌گیری بازیکنان ایران و حرکت پا به توپ امیر ابراهیم زاده و درنهایت پاس وی ، محمد کوشکی با یک ضربه نرم از بالای سر دروازه‌بان حریف توپ را وارد دروازه افغانستان کرد و چهارمین گل ایران را زد.


تیم فوتبال نوجوانان کشورمان که پیش از این در یک تورنمنت دوستانه و با هدف آماده‌سازی بازیکنان، با نتیجه یک بر صفر برابر افغانستان شکست خورده بود، اینبار در یک دیدار رسمی نتیجه را با تعداد گل زیادی جبران کرد.


گفتنی است، شاگردان حسین عبدی در طول سه دیدار این مرحله بدون دریافت کارت زرد و قرمز راهی دور بعدی مسابقات شدند.

دیدگاه‌ها