کد خبر : 1638558 | 31 شهریور 1398 ساعت 21:43 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کلوپ به برتری هشت گله سیتیزن ها

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول پیروزی تیمش در خانه چلسی را بزرگ توصیف کرد.

واکنش کلوپ به برتری هشت گله سیتیزن ها

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب و در روند پیروزی های متوالی خود در لیگ برتر، در خانه چلسی با نتیجه 1-2 به برتری دست یافت تا صدرنشینی مقتدرانه خود را استمرار بخشد. حالا سرمربی آلمانی مرسی سایدی ها معتقد است فقط آنها و منچسترسیتی مدعی فتح لیگ برتر نیستند.

 

1435899

 

یورگن کلوپ بعد از این دیدار به اسکای اسپورتس گفت: "این یک دیدار تماشایی بین دو تیم قدرتمند بود و ما در ارسال ضربات ایستگاهی بسیار خوب عمل کرده و حریف را وادار به دادن این موقعیت ها کردیم.

 

ما در بسیاری از دقایق خوب بازی کردیم و البته چلسی نیز نمایش خوبی در مقاطعی از بازی داشت. دو گل فوق العاده به ثمر رساندیم و شانس های دیگری نیز برای گلزنی داشتیم. بازی کردن در خانه چلسی دشوار است و ما به پیروزی بزرگی دست یافتیم. من دیگر از شخصیت تیمم تعجب نمی کنم. ما انتظار داریم بازیکنان لیورپول برای همه چیز مبارزه کنند. همه فکر می کنند باید اول یا دوم باشیم، اما ما فقط می خواهیم فوتبال بازی کنیم و بازیکنانم امروز واقعا خوب بودند.

 

پیروزی سیتی با هشت گل؟ من واقعا دوست داشتم گل های این تیم را ببینم. سیتی واقعا تیم خوبی است و همه این را می دانیم، اما این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. سیتی در مقطع درخشان خود است و ما نیز بد نیستیم. مهم نیست و فوتبال خود را بازی می کنیم. من هنوز معتقد نیستم فقط دو تیم مدعی قهرمانی هستند و 32 بازی دیگر وجود دارد."

دیدگاه‌ها