کد خبر : 1638766 | 01 مهر 1398 ساعت 23:51 | 242.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آرژانتینی بر بام فوتبال؛

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی به عنوان مرد سال جهان در سال 2019 انتخاب شد.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

به گزارش "ورزش سه"، امشب قرار بود یکی از بین ویرژیل فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عنوان مرد سال فیفا را از آن خود کند و در نهایت لیونل مسی به این عنوان دست یافت. چندی قبل مدافع هلندی و باکیفیت لیورپول بالاتر از دو رقیب خود به عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان برگزیده شده بود اما امشب مسی جایزه فیفا را از آن خود کرد. امشب جوایز دیگری همچون بهترین سرمربی سال آقایان، بهترین بازیکن و سرمربی زن، جایزه زیباترین گل سال و تیم منتخب فیفا نیز در خلال این مراسم اهدا شد.

 

جانی اینفانتینو بعد از اهدای جایزه لیونل مسی در مورد ورود بانوان به استادیوم‌های ایران گفت: جام جهانی بانوان یک موفقیت چشمگیر بود و در بهترین زمان رخ داد. بیش از یک میلیارد تماشاگر در سراسر جهان و نه تنها فرانسه فوتبال زنان را تماشا کردند. بازیکنان ورزشکار زن با تکنیک و با اشتیاق زیادی بازی می‌کنند. من از صمیم قلب بسیار خوشحالم، این تابستان نقطه شروع و آغاز یک تغییر است. ما می‌خواهیم برای برگزاری مسابقات بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم 

 

سرمربی تیم ملی ایران امشب با ما است. فوتبال در آن کشور وجود دارد اما زنان نمی‌توانند برای دیدن بازی‌های فوتبال به استادیوم بروند و ما در تلاش هستیم این  شرایط را تغییر دهیم. فدراسیون فوتبال در ایران به ما می‌گوید این شرایط تغییر خواهد کرد ، بازی بعدی ایران اولین دیداری خواهد بود که زنان می‌توانند به استادیوم‌ها بروند "

 

لیونل مسی بعد از دریافت جایزه گفت: "خیلی ممنونم. بدیهی است که ابتدا می‌خواهم از همه کسانی که تصمیم گرفتند من را انتخاب کنند تشکر می‌کنم. حقیقت این است که همیشه می‌گویم که برای من جوایز فردی یک موضوع ثانویه است و اول جوایز تیمی مهم است. 

 

1437128


امشب یک شب ویژه برای من است. من خوش‌شانس هستم که همسرم آنجا نشسته و مهمتر از همه سه فرزند من اینجا هستند. این اولین باری است که آنها در اینجا هستند، تیاگو در مراسم قبلی حاضر بود اما آن موقع بسیار کوچک بود و چیزی را به یاد نمی‌آورد. لذت بردن آنها  از این لحظه اتفاقی  بی‌نظیر و با ارزش است، آنها عاشق فوتبال هستند و به همین دلیل امروز یک روز خارق‌العاده است، دوباره باید بگویم که از همه متشکرم. "
 

23:45: مگان راپینو، ستاره تیم ملی امریکا به عنوان بهترین بازیکن زن سال فیفا انتخاب شد

 

1437117

 

23:27: لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2019 فوتبال جهان انتخاب شد

 

1437114

 

23:20: تیم منتخب سال فوتبال مردان در سال 2019

 

دروازه بان: آلیسون بکر

 

مدافعان: سرخیو راموس- ویرژیل فن دایک- مارسلو- ماتیس دی لیخت

 

هافبک ها: لوکا مودریچ- ادن هازارد- فرانکی دی یونگ

 

مهاجمان: لیونل مسی- کریستیانو رونالدو- کیلیان امباپه

 

 

1437110

 

23:16: جیل الیس، سرمربی ایالت متحده بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین سرمربی بانوان جهان در سال 2019  گفت: دریافت این جایزه از دست شما (خطاب به ژوزه مورینیو) یک افتخار است . من می‌خواهم به سارینا و فیل نیز تبریک بگویم. جام‌جهانی یک نمایش بزرگ بود و من باید از کل تیم ملی آمریکا تشکر کنم. همچنین از تیم کاری خودم و خانواده‌ام ممنون بوده و از حمایت همه سپاسگزارم. پدر من 80 ساله است ، او مربی و الهام‌بخش من بوده و امروز اینجا است. 

 

23:14: جیل الیس، سرمربی ایالت متحده به عنوان بهترین سرمربی بانوان جهان در سال 2019  انتخاب شد.

 

1437108

 

آلیسون بکر بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان گفت: از دریافت این جایزه بسیار خوشحالم. این جایزه نشان‌دهنده آن چیزی است که من در تمام زندگی برای آن تلاش کردم. می‌خواهم از همسرم، خانواده‌ام و فرزندانم تشکر کنم و آنها به من کمک کردند تا به اینجا برسم.

 

حرفی برای گفتن ندارم و دریافت این جایزه از دست مارتا افتخار بزرگی به شمار می‌آید زیرا او ملکه برزیل است. شما باید رویاهایتان را دنبال کنید. من از هیچ‌چیز به اینجا رسیدم، می‌دانستم که می‌توانم به رویاهایم دست یابم و حالا آرزوهای خود را برآورده کرده‌ام.

 

23:05: آلیسون بکر، سنگربان برزیلی لیورپول به عنوان بهترین دروازه‌بان سال 2019 انتخاب شد

 

1437105

 

23:02: تیم منتخب زنان در سال 2019 به شرح زیر است:

 

1437104

 

دروازه بان: ساری ون وندل

دفاع: لوسی برنز، وندی رینالد، نیلا فیشر و کلی اوهارا

خط هافبک: آمانتین هنری، جولی هرتز، مارتا

مهاجمان: مگان راپینو، الکس مورگان و رز لاول

 

22:45: مارچلو بیلسا و باشگاه لیدز یونایتد برنده جایزه فرپلی سال 2019 شدند.

 

1437102

 

22:41: ساری ون وندل هلندی بهترین دروازه‌بان زنان در سال 2019 شد.

 

1437099

 

22:37: سیلویا گرکو بعد از دریافت جایزه گفت: عصر بخیر به همه. من می‌خواهم این جایزه را با آگوستو تقسیم کنم. نیکولیس، در اینجا بازیکنان و بسیاری از بت‌های تو حضور دارند. ما در اینجا نماینده پالمیراس و همه طرفداران برزیلی جهان هستیم و من این جایزه را به همه افرادی که در شرایط مشابه زندگی می کنند تقدیم می‌کنم.


فوتبال می‌تواند زندگی افراد را دگرگون کند و من واقعا از روایت گل‌های تیمم لذت می‌برم. همچنین باید از مارکوس سوزا روزنامه‌نگار برزیلی که به ما توجه داشت تشکر کنم. فیفا ما را به جام‌جهانی بانوان دعوت کرد و ما واقعا از این بازی‌ها لذت بردیم. من می‌خواهم از فیفا تشکر کنم. ما باید موانع را بشکنیم، همه مستحق یک فرصت هستند.

 

22:32: سیلویا گرکو و فرزندش به عنوان برترین هوادار فصل گذشته فوتبال جهان انتخاب شدند این مادر برای فرزند نابینایش مسابقات فوتبال را گزارش و تحلیل می‌کرده است

 

1437097

 

22:28: یورگن کلوپ بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین سرمربی سال گفت: این جایزه ارزش زیادی دارد و من نمی‌دانم چه باید بگویم. من باید از خیلی ها تشکر کنم، اول از خانواده‌ام، چه کسی چنین چیزی را چهار سال پیش تصور می‌کرد. تیم پوچتینو نیز به فینال رسید و فقط یک بازی اختلاف ما بود.

 

1437098

 

همچنین باید از پپ گواردیولا و تیمم تشکر کنم. من یک تیم باورنکردنی دارم. به عنوان یک مربی شما فقط می‌توانید به اندازه تیم خود خوب باشید. من بسیار افتخار می‌کنم که مربی این بازیکنان هستم. اما من اینجا هستم زیرا بسیاری از مردم به من رای داده‌اند، اما افرادی هستند که امکانات ما و فرصت خوب زندگی کردن را مثل ما را ندارند. من عضو گروهی خانوادگی به نام "رفت و آمد خانوادگی" شده‌ام؛ ابتکاری برای بهبود زندگی افراد. می‌توانید به گوگل بروید و این گروه را جستجو کنید"

 

22:23: یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول که تیمش فاتح لیگ قهرمانان شد، به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شد.

 

1437095

 

22:20: دنیل زوری برنده جایزه بهترین گل سال فیفا (پوشکاش) شد

 

1437094

 

محل برگزاری مراسم بهترین‌های فیفا در میلان

 

1437093

 

مارک آندره تراشتگن گلر بارسلونا گفت: آلیسون سال خوبی را رقم زد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، اما همیشه نامزدهایی وجود دارند و امیدوارم که آلیسون بتواند جایزه بهترین سنگربان سال را بدست آورد.

 

روبرتو مانچینی، سرمربی فعلی تیم ملی ایتالیا و فابیو کاپلو، سرمربی سابق ایتالیایی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

 

1437091

 

1437092

 

سرخیو راموس گفت: "حقیقت این است که بودن در اینجا یک افتخار بزرگ است و این پاداش کار و تلاش فراوان است، لحظه‌ای بسیار زیبا برایم رقم خورده و چه بهتر که با همسرم اینجا هستم.

 

لوکا مودریچ، برنده جایزه مرد سال جهان سال گذشته در کنار خانواده

 

1437088

 

ماتیاس دی لیخت پدیده هلندی در خلال مراسم گفت: برای من تغییرات بزرگی رخ داده است اما من بسیار خوشحالم. این یک افتخار بزرگ است که در میان همه بازیکنان جهان نامزد شده‌ام.

 

به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو در مراسم امشب برترین‌های فیفا غایب خواهد بود و در واقع او شانسی برای تصاحب جایزه مرد سال ندارد.

 

ادن هازارد، امید اول رئال مادرید برای درخشش در فصل جاری

 

1437087

 

آلیسون گفت: "اینکه در اینجا در کنار نام‌های بزرگ فوتبال حضور داشته باشم برایم افتخار است. فصل من اتفاقات زیادی در سطح تیمی برای ما رخ داد و من خوشحالم نماینده لیورپول و برزیل هستم.

 

1437077

 

یورگن کلوپ نیز گفت: "به نظر می‌رسد که فوتبال فقط گلزنی است اما فن دایک سزاوار این جایزه است و یک شب عالی در انتظار ما خواهد بود"

 

ویرژیل فن دایک گفت:  "یک فصل فوق‌العاده بوده است و همه ما با هم این کار را انجام دادیم. من خوشحالم، کلوپ سزاوار جایزه است و امیدوارم وی برنده شود. او یک مربی فوق العاده است."

 

1437090

 

بنا بر اعلام مارکا و برخی رسانه های دیگر اروپایی تیم منتخب سال فیفا در مراسم the best اینگونه خواهد بود

 

1437084

 

لیونل مسی نیز در استودیوی فیفا حضور پیدا کرد.

 

1437083

 

ادن هازارد در خلال مراسم گفت: حضور در کنار همه این بازیکنان بزرگ بسیار هیجان‌انگیز است و امیدوارم شب خوبی داشته باشم.

 

1437071

 

خاویر زانتی، ایوان زامورانو و ایوان کوردوبا، سه ستاره آمریکای لاتین و سابق اینتر


لوکا مودریچ گفت: کمی استرس دارم اما خوشحالم که دوباره اینجا هستم. من از این شب لذت می‌برم. فکر می‌کنم سه نامزد یک فصل خوبی داشته‌اند و هر کسی که برنده شود سزاوار آن خواهد بود. خواهیم دید چه کسی برنده این جایزه می‌شود.

 

ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی با این لباس منحصر به فرد گفت: دیدار با بازیکنان در اینجا بسیار خوب است، امیدوارم که برنده‌ها انگیزه داشته باشند که سال آینده نیز به اینجا برگردند. بهترین‌ها برای من صلاح و مانه هستند.

 

1437081

 

کیلیان امباپه هم به میلان رسید؛ بسیاری او را نامزد اصلی فتح جوایز در سال‌های آتی می‌دانند.

 

1437080

 

1437070

 

ژوزه مورینیو در خلال این مراسم گفت: من فکر می‌کنم قهرمانی در لیگ برتر باورنکردنی است و پپ این کار را انجام داد، اما فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز جایزه خاصی است، این طبیعی است که پوچتینو و کلوپ نیز نامزد باشند. بازگشت به میلان شگفت‌انگیز است اما من هرگز تنها نیستم و هواداران اینتر  به من عشق می‌ورزند. من می‌دانم که به معنای کسب جوایز در این سطح به چه معناست.

 

1437075

 

فیل نویل سرمربی تیم زنان انگلیس گفت: یک سال باورنکردنی را سپری کردم و امسال یکی از بهترین‌های سال من است. من وارد فوتبال بانوان شده ام و احساس افتخار می‌کنم.

 

ایارا دی آمیکو، مجری اسکای اسپورتس و رود گولیت مجریان برنامه امشب هستند.

 

1437073

 

مارکو فان باستن، ستاره سابق فوتبال هلند در مورد مراسم امشب گفت: "این یک اتفاق خیلی خاص برای من است چون مراسم در میلان برگزار می‌شود. همیشه خوشحالم که با بهترین‌ها در اینجا حضور داشته باشم. فکر می‌کنم بهترین بازیکن جهان لیون مسی است اما این جایزه به کسی می‌رسد که بهترین عملکرد در فصل گذشته را ارائه داده و من فکر می‌کنم فن دایک سال قبل خیلی خوب بازی کرد.

 

1437067

 

فرانکی دی یونگ، هافبک جوان بارسلونا نیز یکی از حاضران در این مراسم است.

 

1437058

 

نگاهی گذرا به عملکرد فنی ویرژیل فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

 

1437066

 

1437065

 

1437060

 

لیونل مسی، یکی از سه نامزد بهترین بازیکن سال راهی میلان می‌شود.

 

1437059

دیدگاه‌ها