کد خبر : 1638861 | 02 مهر 1398 ساعت 13:41 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

آیا ویدئوی فیل جونز را باید جدی گرفت؟

ویدئویی که از مکالمه فیل جونز و وودوارد منتشر شده همچنان خبرساز است.

آیا ویدئوی فیل جونز را باید جدی گرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه و در جریان بازی منچستریونایتد و وستهام پس از دو گلی که توسط آندری یارمولنکو و آرون کرسول برای وستهام به ثمر رسید دوربین‌ها برای ثبت عکس‌العمل هواداران و مسئولان منچستر روی نیمکت یونایتد زوم کردند و در این بین تصاویری جنجالی از مکالمه‌ی فیل جونز بازیکن منچستر یونایتد و اِد وودوارد مدیر اجرایی این تیم به نمایش درآمد.


در این تصویر فیل جونز با اشاره به سولسشر می‌گوید "فردا اخراج است" و اد وودوارد مدیر اجرایی منچستر که جلوی او نشسته بلافاصله به او اخطار می‌دهد که "ساکت باش دوربین روی ماست."


به‌نظر می‌رسد منچستر یونایتد که در دوران سِر الکس فرگوسن تبدیل به ستاره‌ی درخشان جهان فوتبال شده بود و برای سال‌های طولانی بر بام فوتبال جهان جای داشت، همچنان ناتوان از کسب نتیجه‌ی دلخواه طرفدارانش است. سولسشر که پس از ناکامی مورینیو در کسب نتایج مطلوب جایگزین او شده بود، با افزایش نارضایتی‌ها از عملکرد تیمش و رسیدن زمزمه‌های اخراج به رختکن این تیم، ممکن است به زودی به سرنوشت همکار نامدار پرتغالیش دچار شود.


بعضی معتقدند که انتخاب سولسشر از ابتدا نیز اشتباه بوده و او هرگز در قد و قواره‌ی نیمکت شیاطین سرخ نبود. نتایجی که سولسشر در این مدت گرفته گواهی بر این مدعاست.

دیدگاه‌ها