کد خبر : 1638957 | 02 مهر 1398 ساعت 20:20 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف نیمار: در بدترین شرایط قرار دارم

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن اعتراف کرد در شرایط خوبی قرار ندارد.

اعتراف نیمار: در بدترین شرایط قرار دارم


به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال گرانقیمت نیمار به پاری سن ژرمن در تابستان سال 2017، شرایط برای او چندان خوب پیش نرفته و وی مصدومیت های طولانی مدت را تجربه کرده است. این ستاره برزیلی در تابستان امسال تلاش زیادی کرد تا دوباره به نوکمپ بازگردد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و وی در پاریس ماندنی شد. هواداران پاری سن ژرمن به شدت از دست رفتارهای نیمار عصبانی هستند و مجموع این عوامل باعث شده وی اوضاع چندان خوبی نداشته باشد.

 

1436935

 

نیمار در مصاحبه با دیلی میرر گفت: "من در حال سپری کردن بدترین دوران ورزشی خود در این مقطع هستم. من در دو سال گذشته دو مصدومیت بسیار جدی را تجربه کرده و بسیاری از مقاطع مهم فصول را از دست دادم. البته حالا من در حال تلاش فراوان هستم تا اتفاقات ناگواری که طی این دو سال برایم رخ داد دوباره تکرار نشود.

 

من در سال های اخیر چندین اشتباه بزرگ مرتکب شده ام و آگاه هستم که بازگشت اعتماد به من کار آسانی نخواهد بود. اما من معتقدم اشتباه کردن یک موضوع انسانی است و خطاهای هر انسانی به وی امکان یادگیری و رشد در آینده را می دهد.

 

وقتی یک بازیکن در شرایط خوبی قرار داشته و احساس اعتماد به نفس می کند، ممکن است اتفاقاتی خطرناک برای وی رقم بخورد و به نظر من این موضوع بسیار مهمی است."

دیدگاه‌ها