کد خبر : 1639135 | 03 مهر 1398 ساعت 16:36 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

قانون جدید برای نیمار، در تمرین فرانسوی حرف بزن

نیمار دو سال پس از پیوستنش به پی اس جی هنوز به زبان فرانسوی مسلط نشده است.

قانون جدید برای نیمار، در تمرین فرانسوی حرف بزن

به گزارش "ورزش سه"، نیمار تابستانی پرحاشیه و عجیب و غریب را پشت سر گذاشت. او هفته ها سوژه شماره یک نقل و انتقالات بود و با وجود همه تلاش هایی که داشت، نتوانست مجوز خروج از پی اس جی و بازگشت به بارسا را دریافت کند. ستاره برزیلی که با هواداران پی اس جی هم به مشکل برخورد کرده، از هفته گذشته توانست برای پی اس جی به میدان برود و ناجی تیمش نیز شد. او شنبه نیز با گلزنی به لیون توانست پی اس جی را برنده از زمین خارج کند.

 

 

1437183

 

نیمار هرچند از لحاظ کیفی توانسته شایستگی هایش را ثابت کند ولی هنوز قادر به صحبت کردن به زبان فرانسوی نیست و این با قوانین جدید باشگاه در تضاد است.

طبق ادعای اکیپ، چند هفته پیش لئوناردو مدیر ورزشی برزیلی پی اس جی در تمرین این تیم اعلام کرد که اینجا فقط باید به فرانسوی حرف زده شود؛ در حالی که نیمار پس از دو سال نه فرانسوی بلد است و نه در کلاس های زبان شرکت می کند. دیگر خارجی های پی اس جی و تازه وارد های این تیم یا به فرانسوی مسلطند یا به طور مرتب در کلاس های زبان شرکت می کنند.

نیمار معتقد است که زبان فوتبال یک زبان جهانی است اما گویا او باید کم کم به کلاس های زبان فرانسوی برود. جالب اینکه نیمار با امباپه به زبان اسپانیایی صحبت می کند و از لحاظ ارتباط با ستاره فرانسوی در داخل و خارج از زمین مشکل ندارد. 

 

 

1435518

 

دیدگاه‌ها