کد خبر : 1639189 | 03 مهر 1398 ساعت 19:20 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس طارمی دست از سر مدافع اسپورتینگ برنمی دارد

سباستین کواتس، مدافع اروگوئه ای اسپورتیگ لیسبون، عملکرد ضعیف و در نوع خود عجیبی در سه بازی اخیر این تیم پرتغالی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه هفته پیش بود که مهدی طارمی در بازی حساس ریوآوه مقابل اسپورتینگ لیسبون عملکرد درخشانی داشت و موفق شد سه پنالتی برای تیمش کسب کند. نکته جالب در مورد این سه پنالتی این بود که هر سه خطایی که روی طارمی رخ داد و منجر به اعلام پنالتی شد توسط یک بازیکن صورت گرفته بود. سباستین کواتس اروگوئه ای، بازیکنی بود که سه بار روی مهدی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد تا عملکرد کابوس واری در آن بازی داشته باشد. او همچنین در دقایق انتهایی این بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا روز بدش تکمیل شود.

 

 

1437580


عملکرد ضعیف این بازیکن بعد از بازی با ریو آوه هم ادامه پیدا کرد و او دیروز در شکست دو بر یک اسپورتینگ مقابل فامالیسائو دو گل را وارد دروازه خودی کرد تا روزهای کابوس وارش ادامه پیدا کند.


کواتس اروگوئه ای بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ در لیورپول هم بازی کرد و در ابتدای حضورش در فوتبال اروپا از او به عنوان یک بازیکن آینده دار یاد می شد اما نتوانست فرم‌خوب خود را حفظ کند و تبدیل به یک بازیکن معمولی شد.

دیدگاه‌ها