کد خبر : 1639416 | 04 مهر 1398 ساعت 19:03 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت خطیبی جواب داد (عکس)

ماشین سازان در دیدار امروز نیز توانستند موقعیت های خوبی ایجاد کنند.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی از جمله مربیان جوانی است که در طول نود دقیقه بازی کنار زمین ایستاده و تیم اش را کوچ می کند. خطیبی که در دوران بازی یک فوروارد گلزن بود در بازی های مختلف تیم خود را با آرایش تهاجمی روانه مسابقات می کند تا بتواند خیلی زود به گل برسد.

 

سبک بازی سراسر تهاجمی تیم ماشین سازی اما در نهایت با یک جای خالی بزرگ مواجه می شود و آن هم نبود یک فوروارد گلزن است تا بتواند از فرصت های به دست آمده استفاده کامل را ببرد. اتفاقی که در طول بازی عصبانیت رسول خطیبی را در پی دارد و این مهاجم سابق فوتبال ایران تقریبا در هر دیدار داد و بیدادهای فراوان روانه عملکرد بازیکنان خود می کند و از دست دادن حملات بی شمار ماشین سازان اغلب نیمکت نشینان تبریزی ها را عصبانی می کند.

 

1437900

 

در دیدار ماشین و شاهین تیم خطیبی حملات بی شماری را روی دروازه حریف بوشهری خود تدارک می دید ولی از به ثمر رساندن گل عاجز بودند تا خطیبی اینچنین در کنار خط از خود بی خود شود و البته در نهایت این عصبانیت ها برای ماشین سازی نتیجه داد چرا که گل سوم این تیم به ثمر رسید و موجبات برتری این تیم تبریزی را به دنبال داشت.

 

1437898

 

1437897

 

1437899

دیدگاه‌ها