کد خبر : 1639501 | 04 مهر 1398 ساعت 23:07 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

دخیا: تا پای مرگ از سولسشر حمایت می کنیم

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، اعلام کرد که بازیکنان این تیم با تمام وجود از اوله گنار سولسشر، سرمربی تیم شان، که تحت فشار قرار دارد، حمایت می کنند.

دخیا: تا پای مرگ از سولسشر حمایت می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر که در میانه های فصل قبل جانشین ژوزه مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد شد، در ماه های ابتدایی عملکرد خوبی داشت؛ به طوری که مدیران باشگاه قرارداد او را برای سه سال تمدید کردند.

اما در نهایت منچستریونایتد نتوانست به رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. تیم سولسشر در فصل جدید شروع ضعیفی داشت و از 6 دیدار ابتدایی، تنها 8 امتیاز کسب کرده و به همین دلیل این مربی نروژی تحت فشار زیادی قرار دارد. اما دخیا معتقد است که این باشگاه باید همچنان به سولسشر باور داشته باشد.

او به خبرنگاران گفت:" سولسشر عضوی از خانواده ماست. او سال ها به عنوان بازیکن اینجا بود؛ او باشگاه را به خوبی می شناسد و مهمتر از همه اینکه، همه تیم پشت اوست. ما تا پای مرگ برای او می جنگیم. او مربی خوبی است و ما تا پایان با او خواهیم بود."

 

1437995

 

دخیا که در سال 2011 از اتلتیکو مادرید به منچستریونایتد پیوست، به تازگی قراردادش را با این باشگاه تا سال 2023 تمدید کرد.

او که در سال 2015 در آستانه پیوستن به رئال مادرید بود، در مورد ماندن در الدترافورد گفت:" منچستریونایتد باشگاه ویژه ای است، بزرگترین باشگاه انگلیس و بودن در این باشگاه برای سال های طولانی، غرور و لذت زیادی دارد.

من راضی ام، من مدت ها اینجا بوده ام و واقعا راضی ام. اینجا باشگاهی فوق العاده با هوادارانی استثنایی است. ما سال های سختی داشتیم اما به همین دلیل است که اینجا هستیم، که تلاش و کمک کنیم. امیدوارم بتوانیم در سال های پیش رو به دستاوردهای بزرگی برسیم."

دیدگاه‌ها