کد خبر : 1639521 | 05 مهر 1398 ساعت 10:29 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مدیر سابق یونایتد از مورینیو

مدیر سابق منچستریونایتد می‌گوید اخراج ژوزه مورینیو از این باشگاه تصمیم اشتباهی بوده. او همچنین می‌گوید دوران مورینیو نگذشته و او تنها به باشگاهی احتیاج دارد که برایش مناسب باشد.

حمایت مدیر سابق یونایتد از مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، پیتر کنیون، مدیر سابق باشگاه منچستریونایتد می‌گوید دوران ژوزه مورینیو به سر نیامده و او همچنان می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال دنیا آینده داشته باشد. کنیون همچنین معتقد است تصمیم باشگاه یونایتد در اخراج مورینیو تصمیم اشتباهی بوده است.

 

1438034

 

مورینیو از زمانی که در فصل گذشته از منچستریونایتد اخراج شد تا امروز بدون باشگاه است. او که سابقه مربی‌گری در چسی، رئال مادرید، اینتر و منچستریونایتد را دارد در فصل گذشته با انتقاد شدید هواداران شیاطین سرخ مواجه بود که معتقد بودند رویکرد او تاکتیکی و نحوه برخورد او با بازیکنان قدیمی است و به درد فوتبال مدرن نمی‌خورد.

 

مدیر سابق منچستریونایتد با حمایت از مورینیو گفت:" اگر من الان رئیس یک باشگاه بزرگ بودم و باید یک مربی استخدام می‌کردم اولین اسمی که به ذهنم می‌آمد ژوزه مورینیو بود".

 

کنیون در ادامه گفت:" مورینیو باهوش است و تجربه بسیار زیادی دارد. او قدیمی نیست. به نظر من ژوزه فقط به یک باشگاه مناسب احتیاج دارد. من شک ندارم مورینیو دوباره هدایت یک باشگاه بزرگ را به دست خواهد گرفت".

 

دیدگاه‌ها