کد خبر : 1639636 | 06 مهر 1398 ساعت 09:40 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد

اهدای جایزه بازی جوانمردانه به لیدز خنده‌دار بود

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید از تعلق گرفتن جایزه بازی جوانمردانه فیفا به لیدز بعد از جاسوسی این تیم از رقبایش شگفت‌زده شده و می‌پرسد واقعا چه کسی به لیدز رای داده است؟

اهدای جایزه بازی جوانمردانه به لیدز خنده‌دار بود

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، تعلق گرفتن جایزه بازی جوانمردانه فیفا در مراسم بهترین‌های فیفا به تیم لیدز را خنده‌دار توصیف کرده و می‌گوید بعد از ماجرای جاسوسی لیدز از باشگاه سابق او دربی کاونتی، این تصمیم فیفا واقعا عجیب و شگفت‌انگیز بوده است.

 

1438157

 

فیفا جایزه بازی جوانمردانه خود را به این دلیل به لیدز اهدا کرد که بازیکنان این تیم بعد از به ثمر رساندن یک گل جنجالی که در حالی به ثمر رسید که یک بازیکن حریف به حالت مصدوم روی زمین افتاده بود، به حریف‌شان استون‌ویلا اجازه دادند توپ را وارد دروازه آنها کند. اما لمپارد به این اشاره می‌کند که سال گذشته وقتی پلیس شهر دربی یکی از کارکنان باشگاه لیدز را در بیرون از محل تمرین باشگاه دربی کاونتی در حال جاسوسی از این تیم دستگیر کرد، لیدز به دلیل جاسوسی از رقیب مبلغ 200 هزار پوند جریمه شد.

 

لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی با برایتون وقتی با سوالی درباره لیدز و این جایزه روبرو شد گفت: "فکر کنم واکنش همه این بوده چون ماجرای جاسوسی از رقیب پارسال خیلی سر و صدا کرد و البته درستش هم همین بود. واقعیت این است که وقتی به تیمی که چنین کاری کرده، در همان سال جایزه بازی جوانمردانه داده می‌شود، این به نظر من به هیچ‌وجه درست نیست".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" من وقتی خبر را شنیدم فقط لبخند زدم. نمی‌دانم چه کسانی به این جایزه رای داده‌اند. چه کسی به این تیم رای داده؟ ببینید، همه می‌دانند در ماجرای جاسوسی از ما چه اتفاقی افتاده. همه چیز خیلی روشن است. آنها به خاطر کاری که کرده بودند جریمه شدند. بله این جایزه به نظر من درست و مناسب نبود ولی دیگر نمی‌خواهم درباره این قضیه چیزی بگویم".

 

 

دیدگاه‌ها