کد خبر : 1639653 | 06 مهر 1398 ساعت 10:30 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت بازیکنان تاتنهام از صحبت‌های پوچتینو

به گزارش سان، بازیکنان تاتنهام بعد از انتقاد شدید پوچتینو سرمربی تیم از آنها بعد از شکست مقابل کولچستر، از دست سرمربی‌شان عصبانی هستند و به او واکنش نشان داده‌اند.

عصبانیت بازیکنان تاتنهام از صحبت‌های پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست عجیب تاتنهام مقابل تیم دسته پایین‌ کولچستر در جام اتحادیه انگلیس، مائوریسیو پوچتینو سرمربی این تیم از بازیکنان خود به شدت انتقاد کرده و آنها را متهم کرد که برنامه‌های دیگری به جز موفقیت تیم دارند.

 

1438178

 

اما روزنامه سان به نقل از منابع نزدیک به باشگاه تاتنهام می‌گوید بعد از شکست تاتنهام مقابل تیم دسته چهارمی کولچستر و انتقاد تند و تیز پوچتینو از بازیکنانش، ستاره‌های تاتنهام از دست او عصبانی هستند و می‌گویند اتفاقا پوچتینو است که در این تیم برنامه‌های دیگری دارد و نه بازیکنان تاتنهام.

 

سان به نقل از منبع خود که نامش فاش نشده می‌گوید: "بازیکنان تاتنهام از دست پوچتینو عصبانی هستند و حرف‌های او بعد از بازی مقابل کولچستر اوضاع را بدتر کرده است".

 

بر اساس این گزارش، هری کین، کاپیتان تاتنهام از هم‌تیمی‌های خود خواسته نیازهای فردی خود را کنار گذاشته و همگی دست به دست هم دهند تا به این تیم کمک کنند دوباره به روزهای خوب خود بازگردد.

 

1438177

 

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که شایعات زیادی درباره احتمال جدایی چندین نفر از بازیکنان فیکس تاتنهام مطرح است و کریستین اریکسن، دنی رز و توبی آلدرویرلد همگی از جمله این ستاره‌ها هستند که انتظار می‌رود در اولین فرصت تاتنهام را ترک کنند. یان فرتونگن هم از شروع فصل جدید با نگاه منفی پوچتینو روبرو شده و احتمال جدایی‌اش وجود دارد.

 

سان می‌گوید هری کین می‌داند که عدم اطمینان درباره آینده چند نفر از بازیکنان مهم تیم باعث شده تاتنهام این روزها شرایط نابسامانی را تجربه کند و حالا ناراحتی بازیکنان از دست سرمربی‌شان می‌تواند این وضعیت را بغرنج‌تر کند.

 

دیدگاه‌ها