کد خبر : 1639692 | 06 مهر 1398 ساعت 12:54 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسکی روی آب قهرمانی آسیا

عملکرد موفق ملی پوشان در بانکوک

در رقابت های اسکی روی آب قهرمانی آسیا ملی پوشان ایران در بانکوک با یک پنجمی و یک فینالیست عملکرد موفقی داشتند.

عملکرد موفق ملی پوشان در بانکوک

به گزارش ورزش سه به نقل از فارس، تیم ملی اسکی روی آب ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند برگزار می شود، عملکرد خوبی داشته است.

 

ابوالفضل زمانیان در رشته اسلالوم پس از صعود از گروه خود به مرحله نهایی و ۱۰ نفر برتر قاره آسیا راه یافت و در نهایت به عنوان پنجمی آسیا دست پیدا کرد.

 

اما سروش سبحانی در رشته ویک بورد در گروه خود صدرنشین شد و به مرحله نهایی صعود کرد و امروز برای کسب مدال در مرحله نهایی به مصاف رقبای خود می رود. علیرضا مهرصادقی و حمید قدمی سرمربی تیم ملی هم در مسابقات رده سنی بالای 40 سال شرکت کردند.

 

مهرصادقی: در قهرمانی آسیا دستاوردهای خوبی داشتیم

 

علیرضا مهرصادقی رییس انجمن اسکی روی آب کشور و نایب رییس کنفدراسیون آسیا در این خصوص گفت: تیم اسکی روی آب ایران در مسابقات آسیایی تایلند که با شرکت برترین قهرمانان قاره کهن برگزار می شود با 3 ورزشکار در رده سنی جوانان و بزرگسالان شرکت کرد و برای هماهنگی با دریاچه و قایق مسابقات، 4 روز زودتر به این رقابتها اعزام شد. در رده سنی نوجوانان و برای اولین بار ابوالفضل زمانیان نوجوان 13 ساله ایران که در رقابتهای بخش اسلالوم که موفق شده بود به مرحله نهایی صعود کند، در این مرحله نمایش قابل توجهی ارائه داد و در میان 10 نفر برتر دور نهایی به عنوان پنجمی قاره آسیا دست یافت.

 

وی افزود: همچنین سروش سبحانی در رشته ویک بورد و در گروه خود صدرنشین شد و به جمع برترینهای مرحله نهایی صعود کرد و از شانس زیادی برای کسب مدال برخوردار است، ضمن اینکه امیرحسین ماهیگیر دیگر ملی پوش کشورمان در ماده اسلالوم است که آینده خوبی دارد.

 

رییس انجمن اسکی روی آب ایران جوانگرایی را مهمترین هدف این انجمن برای تقویت زیرساختهای ورزش اسکی روی آب خواند و تصریح کرد: به واقع مهترین هدف ما جوانگرایی، استعدادیابی و سرمایه گذاری روی استعدادهای آتیه دار است که خوشبختانه از این هدف دستاوردهای زیادی بدست آورده ایم که نمونه بارز آن ابوالفضل زمانیان است که با 13 سال در مسابقات جوانان شرکت کرد و در آستانه رسیدن به مدال بود.

 

دیدگاه‌ها