کد خبر : 1639695 | 06 مهر 1398 ساعت 12:59 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات لیورپول با میلنر برای تمدید قرارداد

به گزارش دیلی‌میل، باشگاه لیورپول مذاکره با جیمز میلنر، ستاره کهنه‌کار این تیم برای تمدید قراردادش را آغاز کرده و یورگن کلوپ، سرمربی این تیم از جدی‌ترین مدافعین تمدید قرارداد او است.

مذاکرات لیورپول با میلنر برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد باشگاه لیورپول مذاکرات مقدماتی با جیمز میلنر، ستاره کهنه‌کار این تیم برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده است. بر اساس این گزارش یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به حفظ میلنر اصرار دارد و از جدی‌ترین مدافعین تمدید قرارداد او به حساب می‌آید.

 

1438241

 

میلنر در سال 2015 از منچسترسیتی به لیورپول منتقل شد و قراردادش با مرسی‌سایدی‌ها ماه ژوئن سال آینده به پایان می‌رسد. ولی میلنر بر اساس قوانین موجود از 95 روز دیگر آزاد است که با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

 

کلوپ از هواداران مهم میلنر در لیورپول است و بعد از درخشش او در بازی قبلی قرمزها مقابل ام کی دانز در جام اتحادیه از این بازیکن 33ساله به عنوان ستاره‌ای پرشور یاد کرده بود.

 

بر اساس این گزارش، مایکل ادواردز، مدیر ورزشی لیورپول با مدیر برنامه‌های میلنر گفتگوهای مقدماتی را آغاز کرده است. این در حالی است که میلنر در ماه جولای امسال و در جریان تور پیش‌فصل این تیم در آمریکا گفته بود از اقدام لیورپول برای تمدید قراردادش خبری ندارد.

 

 

دیدگاه‌ها