کد خبر : 1626839 | 07 مرداد 1398 ساعت 11:39 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرزنش تند لیورپولی‌ها توسط هندرسون و میلنر

اندی رابرتسون می‌گوید بعد از شکست دیروز لیورپول مقابل ناپولی، جردن هندرسون و جیمز میلنر در رختکن برای مدتی طولانی با ادبیات تند مشغول سرزنش بازیکنان این تیم بوده‌اند.

سرزنش تند لیورپولی‌ها توسط هندرسون و میلنر

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در یک بازی دوستانه پیش‌فصل در ادینبورو با نتیجه 3-0 مقابل ناپولی شکست خورد. اما اندی رابرتسون در اظهارنظری عجیب فاش کرد که بعد از این بازی، جردن هندرسون و جیمز میلنر در رختکن برای مدتی طولانی با ادبیاتی تند مشغول سرزنش بازیکنان لیورپول بوده‌اند. لیورپول که در جریان تور پیش‌فصل آمریکای خود نتوانسته بود حتی یک پیروزی بدست بیاورد در این دیدار دوستانه هم شکست خورد تا تنش در این تیم افزایش یابد.

 

1422551

 

اندی رابرتسون می‌پذیرد که تیمش در بازی مقابل ناپولی عملکرد بسیار ضعیفی داشته و پیش از دیدار با منچسترسیتی در کامیونیتی شیلد نیاز به پیشرفتی قابل توجه و بهبودی همه جانبه در خطوط مختلفش دارد.

 

رابرتسون در این باره گفت:" ما در بازی مقابل ناپولی به اندازه کافی خوب نبودیم. با لیورپولی که همه انتظار دارند کیلومترها فاصله داشتیم. آنها از ما بهتر بازی کردند. ما گاهی حتی پرس هم نمی‌کردیم و بازی‌مان شبیه بازی احمقها بود".

 

1422550

 

ستاره لیورپول در ادامه گفت:" باید این بازی را بررسی کرده و شرایط تیم را بهبود دهیم. چرا که فصل برای ما از یک هفته دیگر شروع می‌شود و در اولین بازی باید مقابل منچسترسیتی بازی کنیم. دیگر از این سخت‌تر نمی‌شود. در آن بازی باید خیلی بهتر از این باشیم".

 

رابرتسون در ادامه اظهاراتش گفت:" بعد از بازی جردن هندرسون و جیمز میلنر بچه‌ها را جمع کردند و تا ساعت 9 شب با بچه‌های تیم صحبت می‌کردند. حرفهایی که آنها زدند را نمی‌توانم اینجا تکرار کنم. این البته یک جلسه بحران نبود چون ما هنوز در پیش‌فصل هستیم".

 

دیدگاه‌ها