کد خبر : 1639781 | 06 مهر 1398 ساعت 18:22 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

دروگبا:

امباپه و نیمار روزی برنده توپ طلا خواهند شد

دیدیه دروگبا، مهاجم سابق چلسی، در مصاحبه ای از کیلیان امباپه و نیمار، ستاره های پاری سن ژرمن، تمجید کرد و عنوان کرد آن ها روزی برنده توپ طلا خواهند شد.

امباپه و نیمار روزی برنده توپ طلا خواهند شد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار پس از کش و قوس های فراوان در پاری سن ژرمن ماندگار شد تا این فصل نیز در کنار کیلیان امباپه و ادینسون کاوانی خط حمله خطرناک پاریسی ها را تشکیل دهند.

نیمار که فصل قبل در اکثر مواقع مصدوم بود و بازی های حساس تیمش را از دست داد این فصل را طوفانی آغاز کرده و دو گل سه امتیازی برای پاری سن ژرمن به ثمر رسانده است اما امباپه فصل را با مصدومیت آغاز کرده و از این هفته می تواند تیمش را همراهی کند. دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی سابق چلسی، هم از عملکرد این دو مهاجم تمجید کرده است.

 

1423425

 

دروگبا در مصاحبه به سایت گل گفت: "نیمار و امباپه روزی توپ طلا را به دست خواهند آورد. آن ها از معدود بازیکنان خارق العاده دنیای فوتبال هستند و کم تر بازیکنی مثل آن ها وجود دارد. نیمار علاقه زیادی به فضاسازی دارد و امباپه هم نشان داده که به استفاده از این فضا ها علاقه زیادی دارد. همکاری بین این دو نفر فوق العاده است. آن ها هروقت در کنار یکدیگر بازی می کنند در تلاش هستند تا در زمین مسابقه یکدیگر را پیدا کنند."


پاری سن ژرمن از ساعت 19 به مصاف بوردو خواهد رفت و امباپه و نیمار هر دو در لیست این تیم برای بازی امشب قرار دارند.

دیدگاه‌ها