کد خبر : 1639836 | 06 مهر 1398 ساعت 22:04 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

شب عجیب سانچس؛ گل زد و اخراج شد

سانچز وینگر تیم فوتبال اینتر در اولین بازی با پیراهن این تیم از زمین اخراج شد، پیش از کارت قرمز او یک گل زد.

شب عجیب سانچس؛ گل زد و اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم اینتر امشب در حالی میهمان سمپدوریا بود که الکسیس سانچس خرید جدید این تیم برای اولین بار پیراهن اینتر را پوشید و در ترکیب اصلی تیم کونته به میدان رفت. او شروع خوبی در این بازی داشت و تمام تلاشش را انجام داد تا برای تیمش تاثیرگذار باشد. او در دقیقه 20 دروازه تیم حریف را هم باز کرد اما دقایقی بعد گل به نام سنسی ثبت شد اما دو دقیقه بعد سانچس با پاس عمقی سنسی دروازه سمپدوریا را باز کرد تا شروع فوق العاده سانچس با گلزنی همراه شود. 

 

20 دقیقه پس از این اتفاق، خطای الکسیس روی بازیکن سمپدوریا منجر به یک اخطار از سوی کالوارسه داور بازی شد. نیمه اول هم با پیروزی دو گله اینتری ها به پایان رسید و ستاره شماره 7 اینتر نیز با امید به درخشش در نیمه دوم زمین را ترک کرد ولی اوضاع در شروع نیمه دوم به شکلی عجیب پیش رفت. در همان دقیقه نخست نیمه دوم، داور برخورد مدافع حریف با الکسیس در محوطه جریمه را شبیه سازی دانست و با نشان دادن یک کارت زرد به سانچس، او را از زمین اخراج کرد.

 

اینتر اگرچه در نیمه دوم نیز پیروزی خود را حفظ کرد و موفق شد 3-1 برنده شود اما کارت قرمز برای الکسیس سانچس باعث شد تا او شروع تلخی با تیم آنتونیو کونته داشته باشد. وی همچنین بازی با یوونتوس را نیز از دست داد.

 

دیدگاه‌ها