کد خبر : 1639954 | 07 مهر 1398 ساعت 13:50 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی یونایتدی‌ها از سانچس به خاطر گروه واتس‌اپ

الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی اینتر میلان درحالیکه کم کم به زندگی در ایتالیا عادت می‌کند، رابطه خود با هم‌تیمی‌های سابقش در منچستریونایتد را در یک گروه واتس‌اپی قطع کرده است.

ناراحتی یونایتدی‌ها از سانچس به خاطر گروه واتس‌اپ

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه سان می‌گوید الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی اینترمیلان از زمانی که از باشگاه سابقش منچستریونایتد جدا و راهی ایتالیا شده در تلاش است تا رابطه خود با هم‌تیمی‌های سابقش در یونایتد را کمرنگ کرده یا حتی قطع کند. در جدیدترین اتفاق در این زمینه فاش شده که او در یک گروه واتس‌اپی متعلق به بازیکنان یونایتد که عضو آن است کوچکترین فعالیتی ندارد.  

 

1438447

 

سانچس در سال 2018 از آرسنال به یونایتد پیوست ولی در این تیم به هیچ وجه موفق نبود. به همین علت بود که در نهایت اوله گنار سولسشر تصمیم گرفت سانچس را به صورت قرضی به ایتالیا بفرستد و به این ترتیب بود که او امسال تابستان به عنوان بازیکن قرضی راهی اینتر شد.

 

سانچس در ایتالیا شروع قابل قبولی داشته و دیروز در جریان پیروزی اینتر مقابل سمپدوریا اولین گل خود برای این تیم را به ثمر رساند. اما آنچه سانچس را در انگلیس خبرساز کرده تصمیم او مبنی بر قطع کردن رابطه‌اش با هم‌تیمی‌های سابق خود در منچستریونایتد است.

 

1438613

 

بر اساس این گزارش، سانچس در زمان حضور در یونایتد هم در رختکن این تیم ساکت و بی‌تاثیر بوده و حالا هم در گروه واتس‌اپی بازیکنان این تیم سکوت مطلق پیشه کرده است. این در حالی است که کریس اسمالینگ، دیگر ستاره یونایتد که به صورت قرضی راهی رم شده به صورت فعال در بحث‌های این گروه واتس‌اپی شرکت دارد.

 

دیدگاه‌ها