کد خبر : 1639882 | 07 مهر 1398 ساعت 10:03 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید کارشناس الکاس از ستاره ایرانی

انصاری فرد؛ مهاجمی تمام کننده و باهوش

هنوز دو هفته از انتقادات رسانه های نوشتاری دوحه از ستاره ایرانی السیلیه نگذشته است که با روشن شدن موتور گلزنی این بازیکن انتقادات جای خود را به تعریف و تمجیدها داد.

انصاری فرد؛ مهاجمی تمام کننده و باهوش

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش بود رسانه های نوشتاری دوحه در انتقاد از ضعف های خط حمله السیلیه مدعی شدند کریم انصاری فرد نتوانسته انتظارات را برآورده کند و این باشگاه به عنوان یکی از دو نماینده قطر در پلی آف لیگ قهرمانان 2020 باید به فکر خرید ستاره ای گلزن باشد.


در شرایطی که انتقادات روزنامه الرایه سرو صدای زیادی به راه انداخت کریم انصاری فرد با دو بار گلزنی در دو بازی گذشته السیلیه نه تنها نقش مهمی در اوجگیری دوباره این تیم داشت بلکه با رساندن تعداد گل های خود به سه در پنج هفته ابتدایی نشان داد  می تواند رقابت نزدیکی برای کسب آقای گلی با مدعیان داشته باشد.

 

1438523


کارشناس شبکه الکاس در ویژه برنامه بررسی بازی های هفته پنجم QSL با تمجید از ستاره ایرانی خط حمله السیلیه مدعی شد کریم انصاری فرد مهاجمی است که توانایی های زیادی دارد از جمله هوش او در رهگیری نقطه کور باکس جریمه حریفان و تمام کنندگی فوق العاده که برای هر رقیبی کابوس قلمداد می شود. کارشناس الکاس در صحنه گلی که انصاری فرد وارد دروازه الغرافه کرد مدعی شد مهاجمی همچون انصاری فرد در هر لحظه می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.


السیلیه بعد از هفته ها ناکامی رفته رفته شکل اصلی خود را به دست آورده و با درخشش ستاره های خارجی خود از جمله انصاری فرد تا میانه های جدول صعود کرده است تا حاتم الطرابلسی سرمربی مشهور تونسی این تیم از زیر بار فشارها خارج و به آینده شاگردانش امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها