کد خبر : 1639900 | 07 مهر 1398 ساعت 10:55 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار دل پاریسی ها را به دست می آورد؟!(عکس)

نیمار،ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، دیشب موفق شد برای سومین بار طی چهار هفته اخیر برای تیمش یک گل سه امتیازی به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، پس از کش و قوس های فراوان و در حالی که تا آستانه بازگشت به بارسلونا هم پیش رفته بود در نهایت در این تیم ماندگار شد‌‌. همین موضوع علاقه نیمار به جدایی از پاریس باعث عصبانیت هواداران این تیم از ستاره برزیلی خود شده بود و آن ها طی هفته های اخیر با فحاشی به نیمار آن هم در پارک دو پرنس حسابی از خجالت او در آمده بودند.


نیمار ۲۷ ساله اما بی توجه به این حواشی طی هفته های اخیر عملکردی فوق العاده در ترکیب پاری سن ژرمن داشته است.


نیمار در هفته پنجم لوشامپیونه تک گل سه امتیازی تیمش را در دقایق پایانی مقابل استراسبورگ به ثمر رساند‌. او تنها یک هفته بعد و در حساس ترین بازی هفته ششم لیگ یک فرانسه گل پیروزی بخش تیمش را مقابل لیون به ثمر رساند.


اما این پایان درخشش نیمار نبود و او در بازی شب گذشته تیمش مقابل بوردو نیز یک گل سه امتیازی دیگر به ثمر رساند.


نیمار روی حرکت فوق العاده کیلیان امباپه در یک موقعیت فوق العاده قرار گرفت و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. این فوق ستاره برزیلی حالا و با این گل به تنهایی ۹ امتیاز طی هفته های اخیر برای یاران توخل به ارمغان آورده است.


بعد از این درخشش فوق العاده نیمار باید منتظر بازی هفته آینده پاری سن ژرمن مقابل آنژه در پارک دو پرنس ماند و دید که آیا این عملکرد عالی نیمار از نفرت هواداران پاریس نسبت به او کم کرده است یا آن ها باز هم بر علیه این ستاره برزیلی خود شعار سر خواهند داد؟!

 

1438552

 

1438553

دیدگاه‌ها