کد خبر : 1640520 | 09 مهر 1398 ساعت 16:45 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیلیان تورام:

پی اس جی با نیمار قهرمان اروپا خواهد شد

اسطوره فوتبال فرانسه معتقد است پی اس جی امسال تیمی برای قهرمانی در اروپا در اختیار دارد و با ماندنی شدن نیمار، این شانس از همیشه بیشتر شده است.

پی اس جی با نیمار قهرمان اروپا خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سال‌هاست در تلاش است تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد اما هر بار در رسیدن به این مهم ناکام می‌ماند. در سه فصل گذشته پی اس جی نتوانسته از یک هشتم نهایی فراتر برود و با شکست از بارسا، رئال و یونایتد وداعی تلخ از لیگ قهرمانان داشته است ولی امسال شاید سال پی اس جی باشد؛ به خصوص با ماندنی شدن نیمار و حضور ادریسا گییه در خط میانی. نیمار پس از ماندنی شدن در پی اس جی، در 4 بازی اخیر با زدن سه گل توانسته به تنهایی 9 امتیاز برای تیمش کسب کند.

 

 

1439306

 

 

لیلیان تورام ستاره سابق تیم ملی فرانسه در مورد شانس قهرمانی پی اس جی در لیگ قهرمانان به رادیو مونته کارلو گفت: «این حس را دارم که پی اس جی امسال تیمی مجهزتر از همیشه برای لیگ قهرمانان در اختیار دارد ولی خب، می‌دانید که سال به سال فتح لیگ قهرمانان سخت و سخت‌تر می‌شود. در پی اس جی انسجام و اتحاد بیشتری نسبت به قبل دیده می‌شود و این یکی از فاکتورهای مهم برای قهرمانی در این تورنمنت است.»

 

تورام در مورد ماندنی شدن نیمار پس از یک تابستان پرحاشیه گفت: «نیمار می‌خواست به بارسا برگردد ولی در نهایت ماندنی شد. معتقدم حضور او در لوشامپیونا و پی اس جی امتیاز بزرگی برای فرانسه محسوب می‌شود چرا که نیمار بازیکن بسیار بسیار بزرگی است. او از آن دسته بازیکنانی است که عمیقا عاشق فوتبال است. نیمار این قدرت را دارد تا خودش را در زمین به خوبی نشان دهد و به پی اس جی کمک می‌کند تا نمایش بهتری ارائه دهد. معتقدم پی اس جی با نیمار حالا شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و می‌تواند به این مهم برسد.»

 

لازم به ذکر است که نیمار از زمانی که به پی اس جی پیوسته، تنها در یک بازی مرحله حذفی حضور داشته که به شکست 3-1 از رئال در برنابئو بر می‌گردد و از بخت بد، همیشه در حساس‌ترین مقطع دچار مصدومیت طولانی مدت شده است.

 

 

1438507

 

دیدگاه‌ها