کد خبر : 1639960 | 07 مهر 1398 ساعت 14:18 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند همسر ستاره رئال به سرقت های زنجیره ای

همسر لوکاس واسکز پس از سرقت شب گذشته از خانه کاسیمیرو با انتشار یک استوری به اتفاقات یک سال اخیر واکنش تندی نشان داد.

واکنش تند همسر ستاره رئال به سرقت های زنجیره ای

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در حالی که رئال و اتلتیکو در وندامتروپولیتانو به مصاف هم رفته بودند، از خانه کاسیمیرو هافبک برزیلی رئال سرقت شد در حالی که همسر و دختر کوچک کاسیمیرو نیز در منزل بودند.

 

 

1438620

 

 

این اولین بار نیست که در اسپانیا سرقت از خانه فوتبالیست ها اتفاق می افتد. در یک سال گذشته 15 مورد سرقت مشابه دیگر را شاهد بوده ایم. ایسکو، زیدان، لوکاس واسکز، جراردپیکه، کریم بنزما، موراتا، آلبا، بواتنگ، آرتور ملو، خواکین، ویلیام کاروالیو، گارای، پائولیستا، فونس موری و کندوگبیا هدف سرقت قرار گرفته اند.

این سرقت ها زمانی اتفاق افتاده است که بازیکنان در حال انجام مسابقه یا در سفر خارج از اسپانیا(تفریحی یا کاری) بوده اند.

 

 

1438636

 

 

ماکا کاپیا همسر لوکاس واسکز ستاره رئال پس از سرقت شب گذشته در اینستاگرام خود نوشت:« یکی پس از دیگری. چه زمانی می توانیم با آسودگی در خانه خودمان استراحت کنیم. چه زمانی می توانیم با آسودگی خانه را ترک کنیم و بیرون برویم؟»

تابستان سال گذشته و زمانی که لوکاس و خانواده اش در تعطیلات بودند، خانه شان مورد سرقت قرار گرفت. پیشتر از منزل ایسکو و زیدان هم سرقت شده بود. باشگاه بارسلونا اخیرا حراست از خانه بازیکنانش را مضاعف کرده و باشگاه رئال هم از بازیکنانش درخواست کرده تا در صفحات اجتماعی از منزل شان عکس یا فیلم نگذارند.

 

دیدگاه‌ها