کد خبر : 1639964 | 07 مهر 1398 ساعت 14:52 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمرنگ شدن دوران طلایی لالیگا

ناامیدکننده مثل وارثان تاج و تخت مسی و رونالدو

سه بازیکن امیدهای لالیگا برای سال های پیش رو هستند. سال هایی که لالیگا دیگر مسی را هم نخواهد داشت اما آنها هنوز چیز زیادی از خود نشان نداده اند.

ناامیدکننده مثل وارثان تاج و تخت مسی و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال در فصل گذشته که البته هنوز هم غیبتش حس می شود و با توجه به وضعیت غیرمعمول لیونل مسی در فصل جاری که به دلیل مصدومیت های متوالی نتوانسته به اندازه یک بازی کامل برای بارسا به میدان برود، لالیگا انتظار درخشش ستاره های جدیدش را داشت؛ اتفاقی که تا کنون رخ نداده است.

 

 

1430416

 


آنتوان گریزمان، ژوائو فلیکس و ادن هازارد نام هایی بودند که پیش از شروع فصل از زبان همه به گوش می رسید اما این سه نفر پس از گذشت دو ماه از شروع رقابت ها، چیز خاصی از خود ارائه نداده اند.

گریزمان قرار بود ستاره خط حمله بارسا باشد. ادن هازارد با به تن کردن شماره 7 قرار بود یاد و خاطره رونالدو را کمرنگ کند و ژوائو فلیکس نیز با انتقال 126 میلیون یورویی اش قرار بود گریزمان جدید اتلتیکو و حتی فراتر از او باشد. از بین این سه نفر، فلیکس در بازی های پیش فصل بسیار خوش درخشید و بارقه های امید را زنده کرد در حالی که هازارد و گریزمان در تور تابستانی رئال و بارسا هم نتوانستند خوش بدرخشند.

عدم هماهنگی با تیم، جوانی و عدم آمادگی بدنی، دلایلی است که باعث شده این سه نفر فرم خوب گذشته خود را ارائه ندهند.

 

 

1438625

 

 


آمار این سه بازیکن تا به این جای فصل این گونه بوده است:


1.آنتوان گریزمان: 8 بازی رسمی، 750 دقیقه، 3 گل و 2 پاس گل 
2.ژوائو فلیکس: 8 بازی رسمی، 609 دقیقه، 2 گل و 1 پاس گل
3.ادن هازارد: 3 بازی رسمی، 197 دقیقه، بدون گل و پاس گل

 


روز گذشته، گریزمان اولین تعویضی بارسلونا در دقیقه 74 در بازی مقابل ختافه بود، فلیکس بعد از 70 دقیقه حضور در دربی مادرید تعویض شد و هازارد نیز پس از نمایشی آرام در دربی از زمین مسابقه خارج شد. بیش از 300 میلیون یورو برای این سه نفر هزینه شده اما آن ها تا کنون کارایی خاصی از خود نشان نداده اند.

 

 

1437509

 

 

 گریزمان

 

 او توانسته در بازی مقابل رئال بتیس و ویارئال ارزش های خود را اثبات کند اما در بازی های دیگر چیزی از خود نشان نداده است. بازی بدون توپ و گل هایی که به بتیس و ویارئال زد، دلخوشی های بارسا نسبت به گریزمان هستند. به نظر می رسد گریزمان هنوز برای وفق پیدا کردن با شرایط بارسا به زمان نیاز دارد. او وارد تیمی شده است که از لحاظ سبک و فلسفه، تفاوت های آشکاری با اتلتیکو دارد. در هر صورت زدن سه گل در هشت بازی باعث شده تا او خیلی زیر فشار انتقادات نباشد.

 

 

1435623

 

 

هازارد


وضعیت هازارد اما پیچیده تر است. مصدومیت او را از فرم ایده آل دور کرده و باعث شده هازارد عملکرد مناسبی از خود ارائه ندهد. او می توانست در سه بازی اخیر تیمش کارهای بیشتری انجام دهد. شرایط بدنی هازارد مطلوب نیست و به نظر همچنان اضافه وزن دارد. در این سه بازی ستاره بلژیکی نتوانسته ارزش 130 میلیون یورو هزینه ای که برایش شده را ثابت کند ولی او زمان کافی برای این کار خواهد داشت.

 

 

1438528

 

 

فلیکس


او شروع امیدوارکننده ای در اسپانیا داشت. سن کم او باعث شده تا دیرتر با بازیکنان دیگر هماهنگ شود و همین موضوع دلیلی است بر این که سیمئونه دوست ندارد او را 90 دقیقه در زمین نگه دارد. هیچ کس به توانایی های او شکی ندارد اما این موضوع که او به عنوان رهبر اتلتیکو در زمین حاضر می شود، جای سوال دارد. تعریف و تمجید های گرم و تابستانی از فلکیس، خیلی زود جای خود را به سردی دارد؛ خیلی زودتر از اینکه سرمای زمستان از راه برسد.

 


منبع: مارکا

دیدگاه‌ها