کد خبر : 1639969 | 07 مهر 1398 ساعت 15:02 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیام راموس برای هواداران رئال پس از دربی

سرخیو راموس روز گذشته برابر اتلتیکو نمایش درخشانی داشت و در کنار دیگر مدافعان رئال اجازه هنرنمایی به مهاجمان اتلتیکو را ندادند.

پیام راموس برای هواداران رئال پس از دربی

به گزارش "ورزش سه"، رئال و اتلتیکو شب گذشته در دیداری نه چندان جذاب به تساوی بدون گل رضایت دادند. اتلتیکو میزبان بود با این حال رئال موقعیت های جدی تری برای پیروزی داشت و تا حدی بدشانس هم بود که نتوانست به سه امتیاز دست یابد.

رئال پس از شکست سنگین از پی اس جی، حالا در سه بازی متوالی موفق به کسب 7 امتیاز ارزشمند در لالیگا شده و مهمتر اینکه نمایش قابل توجهی هم ارائه داده است.

 

 

1438501

 

 

سرخیو راموس که پس از دربی از سوی باشگاه اتلتیکو متهم به فحاشی به کمک داور شده، در پیامی اینستاگرامی برای هواداران رئال نوشت:« جدیت، تعهد و کلین شیت؛ هرچند ما به نتیجه ای فراتر از تساوی فکر می کردیم.»

او پس از شکست از پی اس جی در پیامی برای هواداران رئال گفته بود که به جای حرف زدن و ادعا، عمل خواهند کرد و به قول خود نیز وفا کرد.

 

سرخیو راموس در پایان بازی نیز گفت:« بازی برابر اتلتیکو فشار بدنی مضاعفی به بازیکن تحمیل می کند. وندا متروپولیتانو از دشوارترین ورزشگاه های اسپانیا است و خیلی مهم بود که دروازه مان را بسته نگاه داریم. در حمله و در موقعیت سازی کمی مشکل داشتیم چرا که اتلتیکو فضاهای کمی به شما می دهد. از این مساوی راضی نیستیم چون ما بیشتر از اتلتیکو خواستار پیروزی بودیم. مساوی برای ما کم بود.»

 

دیدگاه‌ها