کد خبر : 1639999 | 07 مهر 1398 ساعت 16:54 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال، تیمی که گل نمی خورد

زیدان و یک بازی تا برابری با رکورد بنیتس

رئال مادرید پس از چهار سال توانست در سه بازی متوالی لالیگا گلی دریافت نکند.

زیدان و یک بازی تا برابری با رکورد بنیتس

به گزارش "ورزش سه"، تساوی شب گذشته در وندامتروپلیتانو سومین دیداری بود که رئال هیچ گلی از حریف خود در لالیگا دریافت نکرد. پیروزی 0-1 در خانه سویا، برتری 2-0 بر اوساسونا در برنابئو و تساوی شب گذشته اجازه داد تا رئال به رکورد 4 سال پیش خود نزدیک تر شود.

 

 

1438663

 

 

فصل 16-2015 و با هدایت رافا بنیتس، آخرین باری بود که رئال در 4 هفته متوالی لالیگا دروازه خود را بسته نگاه داشته است. کار از هفته اول لالیگا و با تساوی بدون گل در زمین خیخون شروع شد و سپس رئال به ترتیب پنج و شش گل به بتیس و اسپانیول زد. رئال سپس ختافه را با یک گل شکست داد اما روند کلین شیت های این تیم در هفته پنجم به اتمام رسید. سابین مریینو دقیقه 68 بازی رئال و بیلبائو دروازه کهکشانی ها را باز کرد؛ در دیداری که رئال 1-2 در سن مامس پیروز شد.

فصل گذشته و در اولین هفته های حضور سولاری در رئال نیز این تیم در کوپا دل ری، لیگ قهرمانان و لالیگا توانسته بود سه بازی متوالی بدون گل خورده بماند. برتری 0-4 بر ملیا (کوپا دل ری)، پیروزی 2-0 بر وایادولید(لالیگا) و پیروزی 0-5 بر ویکتوریا پلژن چک در لیگ قهرمانان.

 

زیدان که به خوبی می داند تیمش دیگر قدرت تهاجمی دوران حضور رونالدو را ندارد، توجه روی کارهای دفاعی را بیشتر کرده و معتقد است با انسجام دفاعی بیشتر می تواند ضعف تهاجمی رئال را پوشش دهد.

 

 

1438631

 

 

دیدگاه‌ها