کد خبر : 1640023 | 07 مهر 1398 ساعت 18:24 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

تبریز برای برزیلی پرسپولیس بهشت می‌شود؟

مهاجمان خارجی پرسپولیس همیشه عملکرد خوبی در تبریز داشته اند؛ از بنگستون تا منشا که با شوتی دیدنی دروازه تراکتور را فرو ریخت.

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس فردا در حالی به مصاف ماشین سازی می‌رود که براندائو جونیور نیز در فهرست این تیم قرار دارد و مسافر تبریز شده است. این مهاجم جوان که در 4 بازی اخیر به میدان رفته و البته نمایش قابل قبولی نداشته، در تمرینات اخیر تلاش بیشتری انجام داده تا همچنان در ترکیب اصلی باقی بماند و بتواند سرانجام نخستین گل خود را بزند.

 

پیش تر مهاجمان خارجی پرسپولیس عملکرد خوبی را در تبریز از خود نشان دادند؛ از جری بنگستون که در لیگ پانزدهم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و باعث ابقای برانکو در روی نیمکت پرسپولیس شد تا گادوین منشا که موفق شد دروازه تراکتور را با شوتی استثنایی باز کند و تیمش را به برتری برساند.

 

1438695

 

حالا براندائو جونیور می خواهد در ورزشگاه دوم شهر تبریز، دروازه تیم دوم این شهر را باز کند و پرسپولیس را به نتیجه مطلوب در جام حذفی برساند. بی تردید در این بازی که با فشار کمتری برگزار می شود، براندائو نیز فرصت گلزنی را خواهد داشت. باتوجه به دفاعیه چند روز قبل او، حالا شبکه های هواداری در نقش حامیان این بازیکن ظاهر شده اند و فضای خوبی برای درخشش جونیور به وجود آمده است.

دیدگاه‌ها