کد خبر : 1640208 | 08 مهر 1398 ساعت 15:10 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: وای اگر گلزنی هایم را شروع کنم

ادن هازارد یک گل یا پاس گل را استارت دوران درخشش خود در رئال می داند.

هازارد: وای اگر گلزنی هایم را شروع کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در برنابئو و از هفته دوم لیگ قهرمانان میزبان کلاب بروژ بلژیک است. پس از شکست 3-0 در بازی اول برابر پی اس جی، کهکشانی ها محکوم به پیروزی بر حریف بلژیکی هستند. بدون شک ادن هازارد برای مقابله با بروژ انگیزه های بالایی دارد تا به نوعی جواب منتقدان پرشمارش را بدهد.

 

 

هازارد در نشست خبری این بازی گفت:« فکر می کنم بازی پرگلی باشد و با اختلاف پیروز شویم. بعد از شکست برابر پی اس جی تنها پیروزی برای ما ارزش دارد و فردا همه توان مان را خواهیم گذاشت.»

 

 

1438895

 

 

فرم بدنی و انتقادات رسانه ها:« شرایط خوبی دارم و این واضح است که انتظارات زیادی از من وجود دارد و می دانم که باید تفاوت ها را رقم بزنم و بهتر از اینها کار کنم. من اولین منتقد خودم هستم. در حال حاضر همه چیز کامل نیست ولی 100 درصد در شرایط خوبی به سر می برم و در بازی های بعدی این را خواهید دید.»

 

ناراحتی از انتقادات:« خیر؛  گفتم که می دانم همه از من انتظارات بالایی دارند و می توانم بهتر از اینها کار کنم. قبلا در فرانسه، بلژیک و انگلیس شایستگی های خودم را نشان داده ام و الان زمان اثبات خودم به هواداران رئال است.»

 

مصدومیت:« دیگر مصدوم نیستم. نیاز به یک گل دارم و می دانم وقتی شروع کنم، دیگر توقف ناپذیر خواهم بود. با شروع گلزنی، ادامه کار برایم ساده تر خواهد شد. یک گل یا پاس گل در بازی فردا می تواند همه چیز را عوض کند. فوتبال ورزشی است که در آن اعتماد به نفس فاکتور بسیار مهمی است. مربی به من اعتماد دارد و خودم هم به توانایی هایم واقفم.»

 

بروژ:« آنها تیم خوبی هستند و بازیکنان باکیفیتی دارند. بروژ هم برای امتیاز گرفتن به برنابئو می آید و هرگز نباید فکر کنیم بازی ساده ای خواهد بود. باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم.»

 

زیدان:« همه از او یاد می گیریم. از همه مربیانم چیزهایی یاد گرفته ام. هر دو همزبان هستیم و این کار را ساده تر هم می کند. زیدان کمک کرده تا انتقادات کمترین تاثیر را روی من داشته باشد. همه انتظار دارند من هر بازی سه گل بزنم ولی باید صبور بود. گلزنی های من شروع خواهد شد و با زیدان این اطمینان را به دست خواهم اورد. زیدان روی من و دیگر بازیکنان حساب می کند. پس از شکست سنگین از پی اس جی همه ناراحت و ناامید بودیم ولی تیم بزرگی در اختیار داریم و یک کادر فنی که به بازیکنان اعتماد دارد.»

 

لالیگا یا لیگ قهرمانان؟« هر دو را می خواهم. همه از تاریخ رئال آگاهیم و پیوستگی اش با لیگ قهرمانان. در رئال همه جام ها را می خواهیم.»

 

 

دیدگاه‌ها