کد خبر : 1640238 | 08 مهر 1398 ساعت 17:03 | 235.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک پنالتی عجیب و یک ورزشگاه اعتراض

کوپال ناظمی و رسول خطیبی؛ عجب جنجالی

عصبانیت عجیب و غریب سرمربی ماشین سازی یکی از چند دقیقه‌های جنجالی این فصل جام حذفی را شکل داد.

کوپال ناظمی و رسول خطیبی؛ عجب جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی مسابقه حساس ماشین سازی و پرسپولیس کوپال ناظمی با اعلام پنالتی مشکوک علیه ماشین سازی، جو سنگین و جنجال بزرگی را پشت سر گذاشت. حرکت علیپور در محوطه جریمه ماشین سازی و سرنگون شدن این مهاجم با اعلام پنالتی به سود پرسپولیس همراه شد تا نیمکت ماشین سازی 7 دقیقه جنجالی را علیه این تصمیم شکل دهند. تصمیم ناظمی در اعلام پنالتی در تکرار مکرر صحنه، مردود به نظر می‌رسید و با توجه به اینکه مدیرعامل ماشین نیز خود یک کارشناس خبره داوری است، اعتراض به این تصمیم بلافاصله کلید خورد؛ ابتدا از سرپرست و کمک‌های خطیبی و سپس خود او.


خطیبی در این لحظات شبیه دوران بازیگری‌اش بود و با عصبانیت به دنبال احقاق حق تیمش؛ این در حالیست که داور رای به پنالتی داده و مشخص بود از تصمیمش برنمی‌گردد. نکته جالب حضور حیدر شکور، ناظر داوری در این معرکه بود در حالیکه او قانونا باید پای مانیتور در وی آی پی می‌نشست اما جنجال آنقدر تند بود که او برای آرام کردن جو وارد ماجرا شد. در این بین ابتدا داور یکی از نیمکت‌نشینان ماشین سازی را با نشان دادن کارت قرمز به سمت سکوها هدایت کرد اما این تصمیم خطیبی را بیشتر عصبانی کرد و با ادامه اعتراضات او نیز کارت قرمز را پیش روی خود دید. در این لحظه خطیبی که با وساطت اطرافیان به سمت در خروجی می‌رفت در جای خود متوقف شد تا کار دنبال شود، پس داور به سمت محوطه جریمه رفت و دستور زدن ضربه پنالتی را داد. اما علی علیپور که تمرکزش را از دست داده بود، ضربه‌ایی نامطمئن به توپ زد تا حامد لک با شیرجه‌ایی تماشایی موقعیت را از پرسپولیس بگیرد.
 

 

 

1438949

 

 

 

ثانیه‌هایی بعد از مهار پنالتی توسط حامد لک، دوربین به سمت رسول خطیبی که همچنان علیرغم اخراج در کنار زمین حضور داشت چرخید تا واکنش‌های عجیب او را به نمایش بگذارد؛ خطیبی به سمت یکی از دوربین‌های کنار زمین رفت و به فیلمبردار اشاره کرد تا تصویر بسته‌اش را بگیرد؛ او سپس دستش را به سمت آسمان برد و با تکرار کلمه "خدا" به داور فهماند که هدر رفتن پنالتی کار بالایی بوده است. بعد از این صحنه خطیبی یک بار دیگر هم این‌بار رو به عکاسان این حرکت را تکرار کرد تا نمای اعتراضش، تصویر پرحاشیه شروع رقابت‌های جام حذفی باشد.


بعد از این دقایق طولانی بود که پرسپولیس در دقیقه 101 گل برتری را با ضربه امیری وارد دروازه حریف کرد تا همه چیز برای ماشین سازی و خطیبی در جام حذفی به پایان برسد. نکته اینکه او در گفتگوی مطبوعاتی حضور نیافت اما در میکسدزون با آرامش پاسخ خبرنگاران را داد و محترمانه از داور گله کرد.

 

دیدگاه‌ها