کد خبر : 1640265 | 08 مهر 1398 ساعت 18:25 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: علیپور باید کارت می گرفت

ناظر گفت از بالا دیدم پنالتی نبود

حریف برنامه ریزی خوبی برای این بازی داشتیم و می دانستیم برای این بازی به دنبال چه اهدافی هستیم.

ناظر گفت از بالا دیدم پنالتی نبود

مربی ماشین سازان درباره رویارویی دوباره با هواداران تبریزی گفت: لازم می‌دانم از تماشاگران تبریزی تشکر کنم. آنها برای این بازی سنگ تمام گذاشتند و ثابت کردند برای‌شان فرقی ندارد که کدام تیم از تبریز به میدان می‌رود. مرد و مردانه تشویق کردند تا اینکه در آخرین دقایق بازی ما شرمنده آنها شدیم و به همین دلیل باید از همه آنها تشکر و البته عذرخواهی کنیم.

 

او درباره بازی نیز گفت: درباره بازی باید بگویم که روال خوبی بر بازی حاکم بود و از جانب هر دو تیم یک بازی کاملا تاکتیکی دیدیم اما آن اعلام پنالتی شیرازه تیم ما را به هم ریخت.

الهامی درباره داوری این دیدار گفت: ببینید این اتفاق نیاز به توضیح دارد. اول از هرچیزی باید از کمیته داوران تشکر کنیم و از آنها استدعا داریم که همان طور که داوران تبریزی را برای تیم‌های تبریزی و داوران اصفهانی را برای تیم‌های اصفهانی نمی‌گذراند، داوران تهران را هم برای تیم‌های تهران نگذارند. این که نمی‌شود داور دیدار ما و پرسپولیس از تهران باشد.

 

مربی ماشین سازی درباره پنالتی اعلام شده نیز گفت: درباره پنالتی هم باید بگویم اگر قرار بود داور در آن صحنه کاری کند باید به علیپور به خاطر تمارض کارت زرد می‌داد نه اینکه بخواهد برای آنها پنالتی هم بگیرد.

او در این باره ادامه داد: اتفاق بدتر زمانی بود که آقای خطیبی را اخراج کردند. همان‌طور که همه دیدند ناظر بازی هم به میدان آمده بود و گفت من از آن بالا دیدم پنالتی نبود و من تا آنجا که بتوانم با داور صحبت می‌کنم.

 

الهامی درباره اخراج رسول خطیبی نیز گفت: درباره اخراج آقای خطیبی هم باید بگویم ایشان اصلا با داور کاری نداشت. او داشت به سمت داور می‌رفت تا با او صحبت کند اما متاسفانه یکی دو بازیکن ما با بی‌تجربگی آقای خطیبی را گرفتند تا وارد زمین نشود و همین موضوع هم باعث اشتباه داور شد ایشان نه حرف بدی زدند و نه ناسزا گفتند. قطعا نباید اخراج می‌شدند.

 

مربی ماشین در پایان گفت: به هر حال آقای داور هم زحمت خود را کشید ولی از کمیته داوران بیشتر از این‌ها انتظار می‌رود تا جوری کار کنند که تیم‌هایی که مانند تیم ما جوان هستند آسیب نبینند. الان هم همه نگرانی ما از این است آقای خطیبی را برای بازی بعد در کنار خط نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها