کد خبر : 1640612 | 10 مهر 1398 ساعت 00:25 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی منچسترسیتی مقابل دینامو زاگرب

منچسترسیتی در دومین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان مقابل دینامو زاگرب با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.

پیروزی خانگی منچسترسیتی مقابل دینامو زاگرب

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار اول در خانه شاختار به پیروزی 3-0 رسیده بودند، در دیدار امشب برابر حریف کروات کار راحتی نداشتند اما در نهایت با گل های رحیم استرلینگ و فیل فودن به پیروزی رسیدند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما موقعیت خاصی روی دروازه دینامو ایجاد نکرد. در دقیقه 13، روی اشتباه بازیکن میهمان، سرخیو آگوئرو صاحب توپ شد اما تلاش او برای دور زدن دروازه بان دینامو ثمری نداشت و در ادامه هم برناردو سیلوا توپ را به بیرون زد.

سه دقیقه بعد بار دیگر برناردو سیلوا صاحب موقعیت شد اما این بار هم شوت او راهی به چهارچوب دروازه دینامو پیدا نکرد. حملات سیتی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 21، این بار روی پاس برناردو سیلوا، گوندوگان صاحب موقعیت شد ولی او هم نتوانست قفل دروازه حریف را باز کند.

در ادامه باز هم این بازیکنان سیتی بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما حملات آنها به موقعیت ویژه ای منجر نشد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دینامو زاگرب بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، پتکوویچ صاحب یک موقعیت خوب شد اما تعلل او، این فرصت را به فرناندینیو داد تا دروازه سیتی را نجات بدهد.

در ادامه بار دیگر بازیکنان منچسترسیتی ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 58، روی ارسال مِندی، این استرلینگ بود که صاحب موقعیت شد ولی ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه دینامو پیدا نکرد.

اما تلاش بازیکنان منچسترسیتی برای زدن گل، سرانجام در دقیقه 66 به نتیجه رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که پاس در عرض ریاض محرز مقابل دروازه به استرلینگ رسید و او هم با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

 

1439439

 

بعد از این گل هم برتری سیتی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 74، روی ارسال ژوائو کانسلو، آگوئرو می توانست کار را تمام کند اما ضربه سر او در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت.

فشار حملات سیتی برای زدن گل دوم در دقایق پایانی شدت گرفت و این تیم چند موقعیت خوب دیگر را از دست داد تا اینکه سرانجام در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم به گل دوم رسید.

روی یک حمله سریع بود که پاس استرلینگ درون محوطه جریمه به فیل فودن رسید و او هم با یک شوت محکم دروازه را باز کرد تا سیتی در این دیدار خانگی به پیروزی 2-0 برسد.

 

1439440

دیدگاه‌ها