کد خبر : 1640666 | 10 مهر 1398 ساعت 10:50 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: گوندوگان بهترین خرید تاریخ سیتی است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان به تحسین بازیکنانش پرداخت و به خصوص از ایلکای گوندوگان تقدیر کرد و او را بهترین خرید تاریخ سیتی دانست.

گواردیولا: گوندوگان بهترین خرید تاریخ سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 2-0 منچسترسیتی بر دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان که دیشب در استادیوم خانگی این تیم، اتحاد اتفاق افتاد، پپ گواردیولا از عملکرد بازیکنانش در این بازی رضایت کامل داشت و به خصوص از درخشش ایلکای گوندوگان، ستاره ملی‌پوش آلمانی سیتی تقدیر کرد و گفت گوندوگان بهترین خرید تاریخ سیتی است.

 

1439523

 

گوندوگان با اینکه در جریان بازی موفق به گلزنی نشد ولی یک بار توپ را به تیر دروازه دینامو کوبید و در آمار بازی دومین تعداد پاس موفق را به خود اختصاص داد.

 

گواردیولا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" باورتان نمی‌شود که گوندوگان چقدر خوب است. او یک بازیکن استثنایی است. او می‌تواند در پستهای مختلف بازی کند و اخلاق حرفه‌ایش بی‌نظیر است. در سال  اول حضورم در اینجا وقتی او محروم شد و به مدت شش ماه نتوانست برای سیتی به میدان برود دلم برای استفاده از او تنگ شده بود. گوندوگان استثنایی است و یکی از بهترین خریدهای تاریخ سیتی به حساب می‌آید".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" ما معتقدیم حمله به عمق خط دفاعی حریف و بعد بردن توپ به کناره‌ها و حضور چند نفر از بازیکنان تیم برای استفاده از سانتر، بهترین راه برای به ثمر رسیدن گل است. عملکرد ما در این بازی خیلی خوب بود ولی آنها هم خیلی خوب دفاع کردند. من انتظار نداشتم آنها با چنین عمقی بازی کنند چون دینامو نتوانست شوتی به چارچوب دروازه ما بزند به جز یکی دو تا ضربه آزاد که نصیب‌شان شد".

 

 

دیدگاه‌ها