کد خبر : 1640762 | 10 مهر 1398 ساعت 16:22 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

همدردی مانوئل نویر با گلر نگون بخت تاتنهام

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ پس از برتری 2-7 تیمش در زمین تاتنهام به ابراز همدردی با هوگو لوریس پرداخت.

همدردی مانوئل نویر با گلر نگون بخت تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در هفته دوم لیگ قهرمانان دست به کار بزرگی زد و توانست تاتنهام را در لندن با هفت گل مغلوب کند. بایرن دو گل نیز از میزبانش دریافت کرد با این حال توانست با اختلاف 5 گل، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان را تحقیر کند. سرژ گنابری مرد اول میدان بود که به تنهایی 4 گل به ثمر رساند.

 

 

1428058

 

 

شب برای هوگو لوریس گلر فرانسوی تاتنهام به یک شب کابوس وار تبدیل شد. دروازه بان اول تیم ملی فرانسه برای اولین بار در دوران فوتبالش در یک بازی هفت گل دریافت کرد. مانوئل نویر دروازه بان بایرن در پایان بازی از شب بدی که برای لوریس رقم خورده ابراز تاسف کرد و گفت:« دریافت 7 گل در خانه اتفاق تلخی برای هر دروازه بان است. در مورد لوریس چه می توانم بگویم؟ برای او متاسفم و سرژ گنابری همه چیز را برایش مشکل کرد. او واقعا روی گل ها نمی توانست کار خاصی انجام دهد. شب تلخی برای او بود.»

 

نویر درمورد پیروزی پر گل تیمش گفت:« باید گفت که نیمه اول چندان درخشان ظاهر نشدیم. تاتنهام حتی می‌توانست از فرصت‌هایش استفاده کند. در 45 دقیقه دوم اما واقعا تیم خوبی شدیم. انرژی زیادی در زمین گذاشتیم و  سرژ گنابری یک شب رویایی را با زدن 4 گل پشت سرگذاشت.

البته سایر بازیکنان ما، هم فوق‌العاده ظاهر شدند. نتیجه تلاش گروهی چنین برد ارزشمندی شد.»

 

 

دیدگاه‌ها