کد خبر : 1640823 | 10 مهر 1398 ساعت 20:44 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

امری: تضمینی برای بازی کردن اوزیل وجود ندارد

اونای امری، سرمربی آرسنال در مورد آخرین وضعیت مسوت اوزیل صحبت کرد.

امری: تضمینی برای بازی کردن اوزیل وجود ندارد


به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل در این فصل تبدیل به بازیکن نیمکت نشین آرسنال شده و به نظر می رسد اونای امری تمایلی به استفاده از او در ترکیب ثابت تیمش ندارد. فردا شب توپچی ها در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مقابل استاندارلیژ خواهند رفت و اونای امری مدعی شد تضمینی مبنی بر قرار گرفتن مسوت اوزیل در این دیدار نیز در ترکیب اصلی وجود ندارد.

 

1435641

 

اونای امری در مورد احتمال بازی دادن به مسوت اوزیل در بازی فردا شب گفت: "ما ابتدا تمرین می کنیم و در ادامه من تصمیم خواهم گرفت. تصمیم من انتخاب بهترین ترکیب ممکن برای آرسنال و انتخاب بهترین بازیکنانی که قادر به کمک کردن به ما هستند خواهد بود. احتمال جدایی اوزیل در ژانویه؟ فعلا که او بازیکن آرسنال محسوب می شود."

 

دیدار برابر استاندارلیژ: "برای من این موضوع حائز اهمیت است که موفقیت در لیگ اروپا نه تنها برای من، بلکه برای تمام اعضای باشگاه اهمیت داشته باشد. ما می خواهیم دستاوردی مهم داشته باشیم، لیگ اروپا راهی برای کسب یک عنوان قهرمانی و رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا است. قرار است بازی های خیلی خوبی در لیگ اروپا ارائه دهیم، ما کار خود را مقابل تیم بزرگی شروع کردیم و یک بازی خیلی خوب خارج از خانه انجام دادیم. عملکرد بازیکنان جوان مانند بوکایو شگفت انگیز بود. استاندارلیژ در رقابت داخلی بلژیک دوم است و ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم."

دیدگاه‌ها