کد خبر : 1641056 | 12 مهر 1398 ساعت 09:40 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات تند امری درباره اوزیل: لیاقت ندارد!

اونای امری، سرمربی آرسنال که در دیدار دیشب این تیم مقابل استاندارد لیژ برای دومین بازی پیاپی از مسوت اوزیل استفاده نکرده بود گفت اوزیل لیاقت حضور در ترکیب آرسنال را ندارد.

اظهارات تند امری درباره اوزیل: لیاقت ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب موفق شد در خانه خود ورزشگاه امیریتس، حریفش استاندارد لیژ را در لیگ اروپا با نتیجه 4-0 مغلوب کند. در پایان این بازی اما صحبتهای اونای امری، سرمربی توپچی‌ها درباره مسوت اوزیل ستاره آلمانی این تیم خبرساز شد. چرا که امری در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره علت استفاده نکردن او از اوزیل گفت معتقد است بازیکنان دیگر آرسنال که در این میدان حضور داشته‌اند نسبت به اوزیل لیاقت بیشتری برای حضور در این بازی داشته‌اند و بازی کردن حق‌شان بوده است.

 

1440014

 

وقتی فهرست 18نفره آرسنال برای دیدار با استاندارد لیژ اعلام شد عدم حضور نام اوزیل در این فهرست خبرساز شد. چرا که اوزیل در بازی قبلی توپچی‌ها مقابل منچستریونایتد که به تساوی 1-1 انجامید هم حضور نداشت. امری در فصل جدید نشان داده که اعتقاد چندانی به استفاده از اوزیل ندارد و در این فصل تنها دو بار به او بازی داده است. اوزیل در حال حاضر در میان بازیکنان آرسنال بیشترین دستمزد را دریافت می‌کند.

 

امری در پایان بازی وقتی با سوالهای خبرنگاران درباره اوزیل مواجه شد گفت:" من هر بار به این فکر می‌کنم که بهترین بازیکنها برای این بازی چه کسانی هستند. وقتی تصمیم گرفتم اوزیل در ترکیب تیم نباشد علتش این بود که معتقد بودم لیاقت بازیکنان دیگر برای بازی در این مسابقه بیشتر است".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" ما روز یکشنبه بازی دیگری داریم و بر اساس همین معیار تصمیم‌گیری خواهیم کرد. یازده نفر اول ما در بازی یکشنبه کسانی خواهند بود که با آنها بتوانیم به هدف‌مان که پیروزی است برسیم".

 

 

دیدگاه‌ها