کد خبر : 1640921 | 11 مهر 1398 ساعت 13:10 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر کراوچ:

بین صلاح و مانه رقابت وجود دارد

پیتر کراوچ، ستاره سابق لیورپول می‌گوید بین محمد صلاح و سادیو مانه، دو مهاجم اصلی این تیم رقابتی سالم وجود دارد که باعث شده مانه در این مدت دو برابر بهتر از قبل شود.

بین صلاح و مانه رقابت وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق خط حمله لیورپول، پیتر کراوچ می‌گوید در اینکه بین محمد صلاح و سادیو مانه دو مهاجم اصلی این روزهای لیورپول رقابت وجود دارد شکی نیست ولی او از این رقابت به عنوان رقابتی سالم یاد کرده و می‌گوید همین رقابت بوده که باعث شده مانه از زمان پیوستن به  لیورپول دو برابر بهتر از قبل شود.

 

این در حالی است که شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره درگیری‌های این دو بارها در رسانه‌ها منتشر شده و چندی پیش در جریان یکی از دیدارهای لیورپول در لیگ برتر به نظر می‌رسید بین این دو درگیری لفظی اتفاق افتاده هر چند لیورپول همه تلاش خود را به کار بست تا از گسترش این شایعات خودداری کند. مانه در آن بازی از خودخواهی صلاح عصبانی شده و به او اعتراض کرده بود.

 

1439870

 

پیتر کراوچ که سابقه بازی در خط حمله لیورپول را دارد، می‌گوید مانه که در سال 2016 با رقم 34 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول منتقل شده حالا ارزشی دست‌کم دو برابر پیدا کرده است.

 

کراوچ در این باره گفت:" سادیو مانه در این مدت عالی کار کرده. او برای لیورپول گلهای زیادی زده و یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر بوده و توانسته خودش را به مهاجمی در حد محمد صلاح تبدیل کند. مردم هر چه می‌خواهند بگویند ولی به نظر من رقابت سادیو مانه و محمد صلاح برای گلزنی یک رقابت سالم است که به نفع هر دوی آنها و لیورپول خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها