کد خبر : 1641054 | 12 مهر 1398 ساعت 09:20 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

ضعیف‌ترین رکورد خارج از خانه یونایتد در 30 سال اخیر

منچستریونایتد با تساوی بدون گل دیشب مقابل آلکمار در لیگ اروپا رکورد بدترین نتایج خود در بازی‌های خارج از خانه در سی سال اخیر را ثبت کرد.

ضعیف‌ترین رکورد خارج از خانه یونایتد در 30 سال اخیر

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در هلند و در لیگ اروپا به مصاف آلکمار رفت و نتیجه‌ای بهتر از تساوی 0-0 بدست نیاورد. شیاطین سرخ با کسب این نتیجه رکورد بدترین نتایج خود در بازی‌های خارج از خانه در سی سال اخیر را ثبت کردند تا روزهای بد این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

 

1440009

 

شیاطین سرخ حالا در ده بازی خارج از خانه پیاپی خود نتوانسته‌اند به یک پیروزی دست پیدا کنند. رکورد قبلی ناکامی پیاپی در بازی‌های خارج از خانه یونایتد به بازه زمانی فوریه تا سپتامبر سال 1989 برمی‌گردد، زمانی که شیاطین سرخ در یازده بازی خارج از خانه پیاپی قادر به کسب پیروزی نبودند. به این ترتیب یونایتدی‌ها بعد از سی سال رکورد بدترین عملکرد در بازی‌های خارج از خانه را جابجا کردند.

 

منچستریونایتد از ماه مارس سال جاری تا امروز در ده بازی خارج از خانه پیروز نشده‌است. شیاطین سرخ در این بازی‌ها چهار بار به تساوی رسیده و شش بار در مقابل حریفان خود شکست خورده‌اند. این روند ناکامی یونایتد از بازی این تیم مقابل آرسنال در ماه مارس آغاز شد، زمانی که یونایتد در ورزشگاه امیریتس مقابل توپچی‌ها شکست 2-0 را تجربه کرد.

 

دیدگاه‌ها