کد خبر : 1641095 | 12 مهر 1398 ساعت 14:18 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام فهرست تیم ملی اسپانیا، فاتی نیست

آنسو فاتی از سوی روبرت موره نو به تیم ملی اسپانیا دعوت نشد. او به تیم زیر 21 ساله ها نیز دعوت نشده است.

اعلام فهرست تیم ملی اسپانیا، فاتی نیست

به گزارش "ورزش سه"، روبرت موره نو سرمربی تیم ملی اسپانیا امروز اسامی 24 بازیکن را برای دو بازی حساس مقابل نروژ و سوئد در چارچوب مقدماتی یورو 2020 اعلام کرد. در این فهرست رگیلون، جرارد موره نو و پائو تورس تازه وارد ها هستند ضمن اینکه موراتا، پاره خو، جوردی آلبا و گایا در این فهرست حضور ندارند. بازگشت کاسورلا و رائول آلبیول به تیم ملی نیز قابل توجه است.

نکته مهم عدم دعوت از آنسو فاتی به تیم بزرگسالان اسپانیا است. او به تیم جوانان هم دعوت نشده تا به احتمال زیاد  او را در تیم زیر 17 ساله ها شاهد باشیم. خبری بد برای بارسا چرا که احتمالا او از اوایل آبان به دلیل حضور در جام جهانی نوجوانان، یک ماه به دور از ترکیب بارسا خواهد بود. اسپانیا 20 و 23 مهر برابر نروژ و سوئد باید به میدان برود. طبق اعلام سرمربی لاروخا، آنسو فاتی در فهرست ذخیره برای تیم ملی قرار دارد. گویا او هنوز مدارک لازم فیفا برای بازی در تیم های ملی اسپانیا را ندارد.

 

 

فهرست اسپانیا: دخیا، کپا، پائو لوپز، کارواخال، خسوس ناواس، راموس، دیگو یورنته، آلبیول، پائو تورس، برنات، اینیه گو مارتینز، رودری، سبایوس، کاسورلا، سارابیا، بوسکتس، لوئیز آلبرتو، تیاگو، سائول، فابیان، جرارد موره نو، رودریگو، اویارسابال

 

 

Ampliar

 

 

دیدگاه‌ها